Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

نوامبر شیرین ۲

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ

بوی دود و سوختگی مدار برقی خانه را پر کرده. کف اتاق نشسته‌ام و به پنجره‌ای که لحظاتی پیش در تلاش بودم تا درزگیرهایش را جدا کرده و بازش کنم، نگاه می‌کنم. سرم‌ پر از درد است. تقریبا تمام وسایل برقی‌مان و حتی آسانسور در اثر تک‌فاز شدن برق سوختند و صدای انفجار شارژر موبایل درست در کنار گوشم، سرم را و بویش بینی‌ام را پر کرده و هرچه کنار پنجره نفس می‌کشم، تاثیری ندارد. دستم هم بعد چند بار شستن، همچنان بوی سوختگی می‌دهد دلم می‌خواهد پوستش را بکنم. 

سابقا هربار شارژر گوشی‌ام را به پریز کنار تختم می‌زدم، فکر می‌کردم اگر این به هر دلیلی بترکد یا آتش بگیرد و من خواب باشم چه؟ بعد فکر می‌کردم چقدر مسخره. آخر شارژر چرا باید بترکد؟ از ترکیدن مایکروویو هم هراس داشتم و آن را بی اساس می‌دانستم که شکر خدای عزووجل و دولت فخیمه، این مورد هم جلوی چشمم به وقوع پیوست. با ادارهٔ برق تماس گرفتیم و گفتند وسایلتان را لیست کنید تا برایتان تشکیل پرونده بدهیم و این مزخرفاتی که همه‌مان می‌دانیم هیچ فایده‌ای ندارد. 

کف اتاق نشسته‌ام و نمی‌دانم باید چه کار کنم. باید تا فردا یک پروژه تحویل بدهم و هنوز نمی‌دانم لپتاپم هم سوخته یا نه. خانه را بوی سوختگی پر کرده و احتمالا باید درست کردن دندانم را به تعویق بیندازم. تازه مبلغ زیادی برای سرویس آسانسور پرداخت کرده بودیم و حالا باز... نمی‌دانم... دیگر انگار هیچ چیز نمی‌دانم...

۹۸/۰۸/۲۷ موافقین ۱۰ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۱)

دلتونو زد این همه شیرینی!

پاسخ:
واقعا... اصلا ترش کردیم!
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۳:۵۳ • عالیس •

خدای من! واقعا چی میشه گفت...

پاسخ:
نمی‌دونی چه روزاییه...

چرا اینطوری شده؟ چرا تک فاز؟

چه حس بدی....

پاسخ:
نمی‌دونم واقعا. مشکل از اداره برق بوده...

این جور بدبیاری پشت سر هم واقعا بد ، نمی دونم چی باید بگم فقط امیدوارم زودتر حل بشه. 

منم در مورد سوختن شارژر گاهی دچار فکر و خیال میشم منتهی تا الان خدا رو شکر پیش نیومده ، ولی تو ‌کلیپ های یوتیوب دیدم اونایی که دوستشون یهو موبایل یا شارژر منفجر میشه خیلی ترسناک. امیدارم واسه هیچ کسی پیش نیاد ، خصوصا الان که هزینه خرید دوباره وسائل + مراقبت های پزشکی کمرشن ....

پاسخ:
وای.... 
حالا این از تو منفجر شد، یعنی خیلی نمود بیرونی نداشت ولی خب خیییلی ترسیدم چون دو وجب با صورتم فاصله داشت 
۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۸:۳۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

چرا یهو تک فاز شده برقتون؟!

پاسخ:
نمی‌دونم واقعا... گوگل هم نیست سرچ کنیم. ولی از خود اداره برق بوده.
۲۹ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۰ مصطفی علی محمدی

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزد.زنهار از این بیابان وین راه بی نهایت

پاسخ:
هعی...
۲۹ آبان ۹۸ ، ۲۲:۲۴ دامنِ گلدار

خدای من، نمی‌دونم چی بگم، چه وضعی :((

پاسخ:
شاید باورت نشه، دیشب هم یه دور برق رفت :|
خداروشکر همه چیزو کشیده بودیم اینبار
۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۲:۳۲ شاهزاده شب

من کلی غصه خوردم با خوندن پستت.... 

 

پاسخ:
ببخشید ناراحتت کردم :(

خدا رحم کرد صورتت چیزی نشد .

پاسخ:
واقعا -_-

چقدر هجوم تلخی بود این پست، خدا بخیر بگذرونه، آخه ما آدما زمانی که کاری از دستمون برنمیاد، مسولیت همه چیز رو گردن خدا میندازیم. 

پاسخ:
دقیقا.... خوبه باز خدا هست.. 
۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۹ مجتبی محمودی

لام مطلب مفیدی بود خوشحال میشم به سایت ماهم سر بزنید ممنون  دانلود آهنگ جدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">