Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

ریشگی

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ب.ظ

یکم کلمه بشکافیم دور هم :)

 

http://radixium.blog.ir

 

کانال تلگرام : @radixium

۹۸/۰۵/۰۸ موافقین ۶ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۶)

فدای خونه‌های مَسندود (مورد سند واقع‌شده) مون :دی
پاسخ:
:)))) 
البته من یه مدت تو اسکای تبدیل شده بودم به اون یاروهه که 300 تا آپارتمان تو تهران داره. هی وبلاگ عوض می‌کردم و پاکشونم نمی‌کردم. فکر کنم نزدیک 25 تا وبلاگ شد و هنوزم هستن :|
خونه وقتی خونه‌اس که چراغش روشن باشه، اونا رو بذار به حساب دست‌گرمی توی طراحی و ساخت ;)
پاسخ:
یکم زیاد از حد بودا ولی :)))) دستم سوخت :))
چقدر خوبه. عضو شدم^^
پاسخ:
امیدوارم مفید باشه 🌸

داداش همینجا ادامه میدی خیلی خوبه اینجا
_____________________________________
آپدیت نود 32 | لایسنس نود 32 | یوزر پسورد نود 32

وای این خیلی خوبه. الان دنبالش کردم. حدس زده بودم خودتم هستی ولی الان که مطمئن شدم تشویق شدم حتما همیشه پیگیرش باشم

پاسخ:
عههه دیده بودیش قبلا یعنی؟ :دی

اره تو قسمت پیشنهادات اینستاگرام میومد برام ولی همش یادم می رفت ازت بپرسم که تو هستی یا یه نفر دیگه. اینجا که دیدم بهش اشاره کردی مطمئن شدم خودتی و فالو کردم . تا اکتشافات بعدی 😄

پاسخ:
چقدرم قدمم خوب بود واسه اینستاگرام :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">