Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

نم

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ
دلم می خواست یک پتک دستم بگیرم و دیوار پشت کمد دیواری ام را با خاک یکسان کنم. وضعیت اسف باری بود.
با یک حرکت، تمام لباسهای تا شده را روی زمین ریختم و لباسهای روی آویز را هم دسته کردم و همگی به رگال گوشه ی اتاق منتقل شدند.
و حالا همین لباسها چند روزی است که جلوی پنجره جا خوش کرده اند و نمیگذارند نور خورشید خودش را روی فرش اتاق پهن کند. فقط گاهی  زورش می رسد که از لابلای پرده چند ساعتی روی دیوار می پاشد و بعد مثل جوهر های شوخی که دوره ی دبستان مد شده بود کمی بعد محو می شود.

اتاقم سرد است. 
انگار دیگر به چیزی اهمیت نمیدهد. اصلا برایش مهم نیست که یک تکه از کاغذ دیواری‌ش آویزان شده یا یک تکه از گچ قاشقی ریخته و نه حتی دیگر تلاش نمیکند قاب کلید را نگه دارد.
اتاقم چند وقتی است سرد شده، اما دیگر نمی تواند اشکهایش را پنهان کند. اشکهایش دیوار کمد دیواری را نمدار کرده اند...
۹۵/۰۵/۲۶ موافقین ۵ مخالفین ۱
Faella

نظرات  (۶)

جمله ی آخر چقدر خوب بود :)

اتاق ها هم سرد شدن...
پاسخ:
:(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ****** ** ****** *****؟
چطور شد؟!!!!
پاسخ:
هیسسسس

نه :دی
خوشحالم می نویسی.
اتاقایی که تنها شاهدای ساکت چهره های واقعی مون هستن. همون قیافه های غمگین، هیجان زده یا حتی خیلی خوشحالی که نمیشه پیش بقیه بروز داد. 
+ با اتاقامون مهربون باشیم تا ما رو نبلعن
پاسخ:
هوم... من فکر میکردم اتاقم بی آزار باشه ولی..
خوشحالم که با قلم زیبات برگشتی آنای عزیز دلمون تنگ شده بود حسابی...
پاسخ:
ممنونم عزیزم
لطف داری بهم ^_^
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۰ مجتبی و‏او
قلمتون بسیار تاثیرگذاره.
با اینکه نفهمیدم چی شد ولی احساس خوب و واقعی بهم دست داد.
البته فهمیدم ولی نخواستم دقیق شم چون خواستم تو حسش باقی بمونم!
یه شوخی: من برای وبلاگ بعدیتون نام Falafel رو پیشنهاد میکنم.
تو رو خدا به دل نگیرید. آخه نمی فهمم معنی اسمایی که گذاشتیدو!!! :)))
پاسخ:
ممنون :)

+:))))
من میفمم :د
یعنی هلاکتم با این خانه به دوشی ت
دوساعته دارم میگم این کیه خدا
پاسخ:
:)))
منکه تابلو م :د

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">