Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Note to self #18

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۵۵ ق.ظ

وقتی متنی را که ترجمه کرده بودم روی سایت می‌خواندم، حرص می‌خوردم و ناخن می‌جویدم بابت فراموش کردن نیم‌فاصله‌ها؛ و هرچه جلوتر می‌رفتم بیشتر حرص می‌خوردم و یک جایی فکر کردم: کاملا یادم است که در این‌جا و آن‌جا، این چیزها را رعایت کرده بودم. 

دیروز در حین تماس تلفنی با مسئول سایت، این قضیه را مطرح کردم و عذر خواستم، مسئول سایت با تعجب خجالت‌ناکی توضیح داد برای پست‌هایی که زیر 1000 کلمه‌اند، نیم‌فاصله‌ها و 0 فاصله‌ها را، فاصله می‌زند تا به1000 کلمه برسد.

به این فکر کردم که شاید زندگی هم همین است. گاهی ما هی زور می‌زنیم چیزی را درست کنیم که یک نفر دیگر خراب کرده و نمی‌فهمیم منشا آن کجاست. وقتی آن‌قدر خودخوری کردیم که تمام شدیم، یک نفر می‌آید و با قیافه‌ی ریلکس می‌فرماید: من بودم/کردم، چطور؟ 

۹۷/۰۶/۱۴ موافقین ۱۷ مخالفین ۰
Faella

Note to self

نظرات  (۵)

مساله اینه که راه حل برای چنین مسائلی چیه و کودومش بهترینه؟ آیا نباید خودخوری کنیم و باید مطرح کنیم؟ چون ممکنه همیشه اینطور نباشه. و یا نمیدونم! ریلکس باشیم در حد یکم کمتر از اونایی که میگن من بودم، چطور؟
سخت شد!
پاسخ:
خب به عنوان یه ادمی که یه مسئولیتی داره، ما باید کاستی های اون کارو بپذیریم، اشتباه نیست حرص خوردن سرش. و خب وقتی ندونیم که ایراد از طرف ما نیست چطور مطرحش کنیم :-؟
دست یک نفر درد نکنه که میاد بگه من بودم نکش خودتو!
تا نگه ما به سوهان کشیدن مغز خودمون ادامه میدیم تا تموم بشیم...
پاسخ:
گاهی وقتا هم نمی گه. یا یه وقتایی تو نمی دونی و اونم نمی گه و یهو باهاش مواجه میشی و ...
و گاهی همین موضوع چقدر پیچیده و عذاب اوره
پاسخ:
بعد فکر کن یه نفر صرفا می تونه با اطلاع دادن تورو برهانه، و اینکارو نمی کنه :/
وای منم با دقت نیم فاصله رعایت میکردم یه روز کسی که براش ترجمه میکنم پیام داد لطفا نیم فاصله نزنید :)))
پاسخ:
خوبه بهت گفته حالا -_-
بعد من کیبرد استاندارد ندارم و عادت دارم بعد از تایپ میزنم نیم فاصله رو، واسه همین اونم خودش یه زمان زیادی می بره. واقعا چرا نمی گن اولش -_-
شاید وقتی فک میکنیم و چیزی پیدا نمیکنیم، دلیلی، مدرکی، حرفی، کاستی ای از طرف خودمون، بتونیم به خودمون اجازه مطرح کردنشو بدیم؟
پاسخ:
 اگه آدم وااقعا از خودش مطمئن باشه آره. ولی من آدم حواس پرتی م مثلا، و اینچیزا ازم بعید نیس. مثلا دیروز برای یکی کار ایمیل کردم، یادم رفته فایل خود کاره رو به ایمیل اتج کنم =)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">