Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

لیکن اینطور نباشد که

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ب.ظ

چند روز پیش مطلبی درمورد یک قهرمان رالی استرالیایی به نام  will power  (کلمه‌ی willpower در زبان انگلیسی، به معنی قدرت اراده و عزم است) دیدم و فکر کردم اگر آدم چنین اسمی داشته باشد، اصلا رویش می‌شود قهرمان نشود؟

بعد به اسم خودم فکر کردم که معنی "رستگار شده" می‌دهد. و این‌که احتمالا می‌شود. 



۹۷/۰۵/۲۳ موافقین ۱۵ مخالفین ۰

نظرات  (۱۵)

۲۳ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۱ پشمآلِ پشمآلو
واقعا اسم خوب و با معنی نعمتیه .. مال من معنیش میشه زیبایی جاوید 
پاسخ:
اگر اون چیزی که من فکر می کنم باشه خیلی زیباست قدرشو بدون. من شخصا از اسمایی که توشون خورشید داره خوشم میاد 
اگه اسم آدم معنی نورانی و درخشان بده چی؟
پاسخ:
باید بدرخشه دیگه :)
فکر کنم فهمیدم اسمت رو
پاسخ:
من از همینجا خدمت شما دوست عزیز خسته نباشید عرض می کنم، اسمم تو بیو ی وبلاگ هست :)))
معنیش ناب و خالصه
خودم؟
درصد خلوصم صفره:|
پاسخ:
مرزهای فروتنی رو جابجا کردی دیگه :|
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۲۴ بلوط خانوم
من بچه که بودم اسمم رو دوست نداشتم، خیلی خانم بزرگی بود. بعد که معنیش رو فهمیدم عاشقش شدم. و واقعا تاثیر داشت روی رفتارم از این جهت که احساس میکردم باید همونجوری باشم که اسمم هست. مثل یه شعار که باید بهش عمل بشه. 
پاسخ:
چقدر خوب :) به نظرم یه تعهد خاصی ایجاد می کنه. حالا ممکنه بهش عمل هم نکنیم، اما پس ذهنمون هست
در زندگی یک نفر همه چیز تاثیر گذاره . حتی اسمش 
پاسخ:
اسم از این نظر که همیشه با آدمه... اسم و قیافه چیزایی هستن که مال تو ن. می تونی بدی ثبت احوال و جراح پلاستیک عوضشون کنه، ولی بهرحال مال تو ن.
اگه اینطوره، نمدونم چرا من ازم نور و روشنایی ساطع نمیشه
پاسخ:
نور درونی ه دیگه :) اونو دیگه دیگران باید بگن
اسم های عجیب و جالب زیاده. مثلا یکی از همکلاسی های خانومم اسم و فامیلش "شادی متعالی" بود. بعد این بشر واقعا یه شاد متعالی هم بود.
یه سری شهر ها هم هستن که اسمشون در واقع یه جمله اس. مثل شهر "Come By Chance" در استرالیا و کانادا.
پاسخ:
یه بار یه پستی دیدم در مورد اسمهای بامزه ی خیابونا، الان پیداش نمی کنم ولی اینم هست 
https://www.southernliving.com/travel/unique-street-names

با این حساب هیچ سعیدی نباید بدبخت بشه. و دنی درینک واتر هم باید می‌رفت سراغ واترپلو یا شنا نهایتاً نه اینکه بیاد سراغ فوتبال. :))

پاسخ:
درینک واتر؟ :)))))))
بیشتر به نظر یه لقبی میاد که دوستای دبستانش روش گذاشته باشن. بسکه هی وسط کلاس اجازه گرفته و رفته آب خورده :))
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۳ Hurricane Is a little kid
کار سرخپوستا بهتر بوده پس، که می ذاشتن بچه بزرگ شه بعد روش اسم میذاشتن. به جبرهای زندگی یکی دیگه هم اضافه نمی کردن :-دی
پاسخ:
یاد اون قسمت بیگ بنگ افتادم که هوارد می خواست بره فضا، بعد می گفت هر فضانوردی یه لقب خاصی داره که فضانوردای دیگه براش انتخاب می کنن، و هی میخواست یه کاری کنه که روش یه اسم باحال بذارن، آخرشم گذاشتن فروتلوپس :)))
ما هم شانس نداریم،  حالا اگه سرخپوست هم بودیم دقیقا سر یه کار ضایعی که انجام دادیم رومون اسم می ذاشتن :)) ایستاده با مشت :|
من اگه تلاش بکنم شبیه اسمم باشم، می تونم یه دفتر فالگیری بزنم :دی
پاسخ:
چطور :دی
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۴ شیمیست خط خطی
من از اولش معنی اسمم بهم اعتماد به نفس می‌داد، اونقدر که گاهی دوستام می‌گفتند اعتماد به سقف :)
پاسخ:
بسیار هم عالی :دی
اگه معنی اسم آدم زندگی باشه و نخواد زندگی کنه چی!!
پاسخ:
به نظرم صرفا پروسه ی زندگی کردن نیست... زندگی بودن... برای کسی زندگی بودن مثلا...
افسونگر، کسی که جن و پری را تسخیر کند😁😁😁😁😁😁😁
پاسخ:
مگه معنی مانند پری نمی ده؟
البته یه جایی هم خوندم که خلاصه شده ی پریساتیس یا پروشات دختر اردشیر یکم ه
چرا اونها هم هست، ولی این معناش خاصه🤣🤣🤣🤣🤣🤣
پاسخ:
آررره تو محشریییی
از همههه سرییی
تو یک افسونگرییی
یا حور و پرییی
نانانانای نای 
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">