Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Note to self #16

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

اگر کاری یا انجام کاری تو را می‌ترساند یا نگران می‌کند و به هر نحوی استرس به جانت می اندازد، آن را اول از همه انجام بده.

اگر با سر در شکم ترس نروی و آن را رد نکنی، بزرگ و بزرگتر می شود و یک لحظه به خودت می آیی و میبینی کاملا تو را احاطه کرده است. 

۹۷/۰۵/۲۶ موافقین ۱۶ مخالفین ۰
Faella

Note to self

نظرات  (۵)

۲۶ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۶ Hurricane Is a little kid
این که نوت تو سلفه، یعنی من حرف نزنم؟ :-"
پاسخ:
نه سرگشاده س اینا :))
دقیقا همینه!
پاسخ:
بنظرم
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۳ نیمه سیب سقراطی
ترسیدن از ترس خودش از ترس بدتره، بارها تجربه ش کردم ...
و باهات موافقم، باید خودتو بندازی توی ترس تا از شرش خلاص شی
پاسخ:
آخه بعضی اوقات ترسمون حاصل نشناختنه، وقتی بفهمیم اون مساله واقعا چیه و چطور می شه حلش کرد، گاهی وقتا ترسمون کمتر میشه  
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۱۳ Hurricane Is a little kid
خب پس :)
من اگه از چیزی بترسم و با سر برم تو شکمش و شکست بخورم در فائق اومدن به ترس، احتمال این که بتونم بار دیگه ای بهش فکر کنم هزار برابر کم می شه. فلذا تکذیب می کنم! ترس بزرگی که باهاش مبارزه نکرده ای، بهتر از ترس بزرگیه که توش تجربه ی چند شکست داری.
پاسخ:
ببین بستگی به ترسش داره. همونطور که به یکتا گفتم، گاهی ترس از این میاد که ما اون چیز رو خوب نمی شناسیم. اینکه می گم با سر بریم تو شیکمش، منظورم این نیست که بی کله رفتار کنیم، می تونیم در موردش تحقیق کنیم و با علم اینکارو بکنیم. منظورم اینه که نذاریم بمونه و استرسش همیییشه تو زندگی همراهمون. حداقل آدم شرمنده ی خودش نمی شه که تلاش نکرده.
به عنوان مثال، من شخصا از سال 88 دارم گواهینامه میگیرم و هنوز موفق نشدم، یکی از ترسهام هم هست. انقدر کنار مونده و ترسش باهام بوده (طوری که بارها خوابشو دیدم که تو یه شرایطی گیر کردم و رانندگی لازم بوده و من بلد نبودم) و الان هم میگن اگه یه بار دیگه کاردکس م باطل شه دیگه گواهینامه سخت بهم میدن. چیزیه که بارها توش شکست خوردم اما الان با تمام اینا، به اندازه ی اون اوایل برام وحشتناک نیست. چون دیگه می دونم چیه. ضعفهام کجاس و چیاس. اگه شکست بخورم هم دلیلشو می دونم.
حالا نمی گم این به تمام ترسها قابل تعمیم ه، اما برای ترسهای عادی و روزمرمون معمولا جواب میده  
درست درست. سخته اما اون احساس غرور و افتخار به خودت به همه چیز برتری داره
پاسخ:
همینکه خودمون کمتر اذیت میشیم خیلی مهمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">