Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

ژانگجیاجی

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ق.ظ

در کشوری _فکر می‌کنم چین_ پلی با مصالح شفاف وجود دارد که رهگذران در هنگام عبور از آن، دره ی زیر پایشان را که بسیار سبز و زیباست می بینند. زمانی که من کف اتاق یک آپارتمان دراز می‌کشم، به دلیل نامعلومی حس سرگیجه‌ی ناشی از ارتفاع به سراغم می‌آید و شروع به حساب کردن می‌کنم: اگر ارتفاع طبقه‌ی پیلوت ۴ متر و ارتفاع کف تا سقف هر طبقه ۲.۷۰ متر باشد و من طبقه ی پنجم باشم، با احتساب 30 تا 40 سانت ارتفاع هر سقف.... و بعد از مشاهده ی عددی که به دست می آید و با تصور اینکه من الان انقدر از سطح 0.00 بالاترم، دچار وحشتزدگی می شوم.

 قضیه ی عجیبتر اینکه فقط یک لایه تشک یا بالش هم می تواند این حس را رفع کند. شاید در آن حالت درست خون به مغزم نمیرسد یا یک دلیلی دارد، اما به این فکر کردم که آن پل چینی همانقدر که برای عده ای زیباست، برای عده ی دیگری می تواند شکنجه‌گاه باشد..

۹۷/۰۴/۲۵ موافقین ۱۱ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۹)

۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۳:۰۵ آسـوکـآ آآ
حتی فکر،کردن بهش هم منو وحشت زده میکنه...
پاسخ:
الان سرچ کردم  ارتفاعش 360 متره =((
۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۷:۰۹ پشمآلِ پشمآلو
من ترس از ارتفاع دارم ولی همیشه سعی میکنم برم جاهای بلند ترسم بریزه .  شاید به شما ام کمک کنه تو مرور زمان
پاسخ:
من از جاهای بلند معمولی نمی ترسم، روی نردبوم زیاد میرم. ولی ارتفاع از یه حدی بیشتر میشه، مثلا از طبقه ی ششم یه آپارتمان که از پنجره نگاه می کنم دچار سرگیجه و تهوع میشم. منظورم اینه که ترس از افتادن و اینا نیست، چون تو خونه م دیگه. نمیدونم دلیلش چیه. 
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۱۱ آقاگل ‌‌
والا من به عنوان کسی که از سلمونی همیشه ترسیدم و از پله‌ هم ایضاً سکوت می‌کنم. :) 
ولی چطوریه که با یک تشک برطرف میشه؟ یعنی مغزت ناخوداگاه فکر می‌کنه در اون حالت اگر سقوط کنی دیگه هیچ اتفاقی رخ نمی‌ده؟
پاسخ:
اتفاقا من بچگیام یبار از پله افتادم و‌ همه انتظار داشتن دیگه طرفش نرم، ولی چون ما طبقه ی پایین مادربزرگمینا زندگی میکردیم و من همش میخواستم برم بالا پیششون، هیچی جلودارم نبود :))

اخه واقعا حس سقوط نیست، کف خونه که خطری آدمو تهدید نمیکنه واقعا _مگه اینکه یهو زلزله بیاد :/_ ولی وقتی رو زمینم انگار مصالحش رو زیر صورتم حس میکنم، که خب همونطور که گفتم حدود سی سانته و باز زیرش خالیه. بیخیال نمیشه توضیحش داد حس پیچیده ایه :))
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۴ کروکدیل بانو
اتفاقا من فقط از نردبون میترسم...مییییییترسماااااااا :)))))
پاسخ:
نردبونی که ثابت و سفت باشه ترس نداره اونقدری، ولی اینا که خرابن و تکون میخورن -_-
نمیدونم چرا به نظرم تو ازینایی که سوسک میاد یجا داوطلبانه میری میکشیش :))
پل رو بیخیال ما رفتیم تی وی تاور من و دو سه نفر دیگه بپر بپر کردیم :))
بعد بقیه حالشون داشت بد میشد :))
پاسخ:
ماشالا بچه مون :))
همینکه از سوسک نمیترسی واسه من واندروومن ای :))
تو یه کلیپ دیدم طرف وقتی از پل رد می شد از ترس گریه می کرد، خدا رو شکر ما نداریم و گرنه مردم گریه می کردن :)
پاسخ:
اگه ما داشتیم مردم محض شوخی خرکی بازی یه نفر که میترسید رو میبردن شکنجه ش میدادن -_-
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هیجان انگیزه:-)
پاسخ:
نمیدونم شاید :)
اما ارتفاع برای من بسیار هیجان انگیزه و حتی وقتی تو شهربازی از یه تفاع ۵ یا ۶ متری آویزون بودم برام آرامش بخش بود!! اتفاقا فکر کنم خون درست به مغز شما برسه اما به مغز من نه (((:
پاسخ:
یا خود پروردگار عزوجل :/
هیجان انگیز هم نه، ارامش بخش!

یه پارک تفریحی بود (یادم نیست کجا) یه پل بود تو ارتفاع ۶ متر اینای یه استخر دریاچه طور.، بعد ملت با راپل از زیر پل رد میشدن و زااارت خودشونو مینداختن تو استخره.  من انقدددر دلم خواستش که :( ولی جراتشو در خودم ندیدم -_-
 
۲۶ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۹ کروکدیل بانو
دقیییییقااااااا از سوسک نمیترسم و تو خوابگاه داوطلبانه با اهنگ پس زمینه ی دارارارارا میرفتم میکشتم :)))))))))))))))
پاسخ:
تو دکتر کرین سوسکایی :))) میبیننت بدترین کابوساشون میاد جلو چشماشون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">