Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

same shit, different day

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

-null-

۹۵/۰۷/۰۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۳)

والا...
۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۸ آقاگل ‌‌‌‌
هیچی اومدم حرف امیدوار کننده بزنم! ترسیدم کتک بخورم. سکوت کنم سنگینتره به ثواب.
پاسخ:
نزدیکتر هم هست ب ثواب :)

امیدواری ک به حرف باشه... امید رو خود آدم باید پیدا کنه
۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۳:۰۹ Vincent Valantine
خشونت خاصی توی این عکس و 2 عکس دیگه که توی کانالتون قرار دادید هستش.
متن اینجا هم که خوندم با اینکه نمی‌خواستم حرف امیدوار کننده بزنم ترسیدم کامنت بذارم :دی
دعا می‌کنم که امید رو پیدا کنید :دی
پاسخ:
تازه کجاشو دیدی. میخوام کانالو هم پاک کنم :|
عجب استدلالی :)
پاسخ:
:)
۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۹ Vincent Valantine
:|
پاسخ:
:| بک :|
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۲:۵۸ شِـــ‌یدا ..
آغا
من تازه کانالو عضو شدم. بذا یه نیگا به آهنگات بندازم تا شب، فردا صپ پاکش کن :))
سلیقه موسیقاییت خوبه، حیفه از کف بره
پاسخ:
راستش میخوام اکانتمو پاک کنم
و چون کریییتر ه کانال به فنا میره. 
اگر می خوای آی دی بذار همه رو فوروارد کنم بهت یا خودت فوروارد کن به خودت :))
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۹ شِـــ‌یدا ..
این همه رو خودم بخوام فوروارد کنم، دهانم سرویس میشه. نه خودت قشنگاشو بفرست(فقط آهنگای فارسی و اینگیلیسی). توضیحات آهنگارم بفرست بی زحمت.

آی دی رو از هویجوری بگیر. بگو آی دی momo، بهت میده.

+ میترسم اینجا تو انذار عمومی بذارم، مزاحمم شن :))


پاسخ:
دیگه اکانتمو پاک کردم رفت :(

انذار مگه شله زرده؟ :)) 
۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۰۰ std testing near me
من هر بار خواندن پست در مقالات خبری را دوست داشتم، اما حالا که من کاربر خالص هستم از همین حالا از وب برای استفاده از خالص استفاده می کنم.
پاسخ:
عااالیه اینا =))))))))))))
۱۶ آذر ۹۶ ، ۰۳:۰۵ imvu credit generator
در کار، کار عالی!
پاسخ:
خیلی باحالن اینا =))
۲۱ آذر ۹۶ ، ۲۳:۲۹ password for cam4 token generator
روز خوب! این اولین نظر من است، بنابراین من فقط می خواستم به یک
سریع فریاد می زنم و می گویم واقعا از خواندن پست های وبلاگ شما لذت می برم.
آیا می توانید سایر وبلاگ ها / وب سایت ها / انجمن هایی که موضوعات مشابه را پوشش می دهند را توصیه کنید؟
متشکرم!
پاسخ:
فریاد بزن :))
۰۷ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۶ Nintendo Switch Giveaway
با سپاس از پدرم که در مورد این صفحه وب به من گفت، این وبلاگ واقعا شگفت انگیز است.
۰۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۴۰ آقاگل ‌‌
آقاااا :))))
اشتباه از من بود. وبلاگت گزینه آخرین مطلب نداره. من خواستم به کمک آخرین نظرش بیام تو مطلب قبلی. که در مورد فیلم دانکرک بود. بعد خب زدم روی آخرین نظر اومدم اینجا. بعد دیگه یه لحظه خاله‌ اومد. رفتم اومدم اصلاً یادم رفت دنبال چی می‌گشتم اون لحظه! فقط دیدم حرف حذف کاناله. :)
[هشتگ در افق فرو می‌رود]
پاسخ:
نفهمیدم چی به چی شد ولی خب حل شده س قضیه :)))
ممنون

آقاااا از افق برامون گز بیارید :د


+عاقااااااااااااااااا فمیدم قضیه چی بوده، یه اسپم برای اون پست نظر گذاشته بود :))
بی تردید بر این باورند که شما اعلام کردید.

به نظر می رسد توجیه مورد علاقه شما در اینترنت ساده ترین چیزی است که باید در ذهن داشته باشید.
من به شما می گویم، من قطعا در همان زمان ناراحت می شود که مردم فکر می کنند در مورد نگرانی هایی که آنها به روشنی انجام می دهند
درک نمی کنم شما موفق به ضربه زدن به ناخن بالاترین و همچنین تعریف کل چیزی بدون عوارض جانبی، مردمی می تواند
یک سیگنال بگیر احتمالا دوباره به دریافت بیشتر خواهد رسید متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">