Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

...All I see is glory

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۳ ب.ظ

کیفم را به گوشه ای پرت کردم، عینکم را برداشتم و با صورت روی تخت افتادم. دلم می خواست همان لحظه بی هوش شوم، اما صدای تیک تیک ساعت و چلیک چلیک آب مثل دربانهای دروازه ی بهشت، در دوطرف دروازه ی خواب ایستاده بودند و به من اجازه ی ورود نمی دادند. ساعت را باز کردم اما  صدای چکه ی آب، مدتی است که به موسیقی پس زمینه ی  اتاقم تبدیل شده است. قطرات آب، از شوفاژ اتاقم که تلاشهای مذبوحانه ای  برای تعمیرش کردیم می چکد و بعد لگن حاوی آب بر سر گلدانهای خانه یا در مخزن سیفون دستشویی خالی می شود. 


زمانهایی هست که یک غم لعنتی، یک حس وحشتناک و تهوع آور خر آدم را می چسبد و هیچ چیزی حالش را خوب نمی کند. حتی صندلی تابی های پارک لاله، حتی نان خامه ای قیفی چهارراه مخبرالدوله، پیدا کردن یک خواننده‌ی جدید در سبک مورد علاقه و آب نبات نعنایی  تمام روشهایی که عموماً برای خوشحال کردنش استفاده می‌کند هیچکدام کارساز نیستند. همینطور حال بد را با خودش به اینطرف و آنطرف می کشد و دلش نمی خواهد به کسی نشانش بدهد. تمام "چرا" ها طناب می شوند دور گردنش، و خفه اش می کنند...


زمانی دیگر است. چشمانم را باز می کنم؛ تا چشم کار می کند آسمان را ستاره پوشانده، این آهنگ پخش می شود و ترکیب تمام آن چیزها، نفسم را بند می آورد. من باختم، قبول؛ اما چقدر زیبایی در دنیا هست. 

خنده های نگین روی صندلی راه آهن، نگاه آرام و مهربان عارفه زیر آن نور زرد، دست تکان دادنهای خاص محبوبه برای من، آغوش نرگس روی صندلی پارک، پایه بودن زهرا در تمام موقعیت ها، مهربانی فاطمه، انگشتان حلقه شده ی ثنا دور انگشت اشاره ام، دندان های نورس لیلی، سرگذاشتن روی شانه ی مائده و باد زدنهای دوتایی، هدایای کوچک و شگفت انگیز الهام، و تمام محبت ها و دوست داشته شدن ها و زیبایی های بی بدیلی که گاهی فراموششان می کنم و اجازه می دهم چیزها و آدمهای بی ارزش حالم را خراب کنند. کاش بعضی خاطرات و آدمها هم در ذهن آدم به سرنوشت همان لگن آب دچار شوند...


ستاره ها همچنان آسمان را پوشانده اند. نینا سیمون [به نقل از جنیس ایان] در این آهنگ می فرماید:

Stars, they come and go, they come fast they come slow 
They go like the last light of the sun, all in a blaze 
...And all you see is glory 

نظرات  (۱۹)

عه پس من چی ؟ من عاشقتم حتی !
پاسخ:
منم عاشقتمممممم :*
اشاره ای به اتفاقات دیروز بود اینا به واقع
دندون های لیلی واسه پریروز بود ها 😅
پاسخ:
عه آره -_- یهو اومد تو ذهنم خنده هاش...
می‌گفت خوشبختی یعنی دیدن همین خوبی‌های کوچیک...
پاسخ:
نمیدونم در مورد همیشه کمکی کنه یا نه...
هیچ وقت تنهایی غصه نخور فائلا جانم
غصه هاتو بیار باهم بخوریم 
راستی دیروز مگه لیلی رو دیدی باز؟ ای خوش به سعادتت :دی
پاسخ:
عزیزمی :) 
چرا غصه بخوریم با هم؟ امیدوارم همیشه چیزای خوشایند و شیرین مثل همون کیک تولد رو درکنار هم بخوریم ;)
نه اون اومد تو ذهنم یهو :)
خب!سلام!میدونی؟اینکه حتی وقتی غمگینی هم بتونی قسمت های مثبت زندگیرو ببینی یکی از زیباترین ویژگی هاییه که میتونی داشته باشی:)!
ستاره ها همچنان آسمان را پوشانده اند


پاسخ:
سلام :)
نه راستش تا مدتها نمی تونستم. تا اینکه دیشب یهو تمام اینا فلش بک وار تو ذهنم اومدن..
اون که بله ان شاء اللّه غصه نخوری ولی خب میدونی زندگی بی غصه یکم نشدنیه برای همین میگم اگه خدایی نکرده غصه اومد سراغت تنها نخور بیار باهم بخوریم اینجوری چاقم نمیشی :دی 
پاسخ:
قربون دل مهربونت :) :*
۱۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۱ روُباست ‌‍
^_^
پاسخ:
فقط می تونم بگم مرسی... 
دیروز خیلی روز خوبی بود و بودن تو یکی از مهمترین دلایلش بود... :)(:
پاسخ:
ای جانم... مرسی عزیزم :)
انشاالله موفقیتای بیشتر و بزرگترتو ببینیم ^_^
۱۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۸ آسـوکـآ آآ
همه ی خنده ها و سر رو شونه گذاشتن ها و دندون ها و دست تکان دادن ها و مربانی ها مستدام :)
خیلی دلخوش شیرینیه.
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
خدا نکنه جان دلم :) 
پاسخ:
 :** 3>
۱۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۳ روُباست ‌‍
مرسی از خودت :)
پاسخ:
عزیزمی :)
۱۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۸ آقاگل ‌‌
این روزا چرا همه یه چیزیمون هست؟ انگار یهویی فهمیده باشیم آینده‌ای که توی ذهنمون بوده یک شبه نابود شده.
.
آهنگ‌هایی که امشب گذاشتید توی کانال بیشتر نشست.
گاهی آهنگ بذارید توی کانال. به یاد روزای قدیم. :)
پاسخ:
شب گذاشتم؟ انگار ظهر بود از نظرم :)) یه آهنگ بودنا، ورژن ارجینال و اکوستیکش. که من عاشق ارجینالشم و فقط میخواستم اونو بذارم ولی گفتم اکوستیک رو هم برای کسایی که راک دوس ندارن بذارم :)

چشم :)
۱۶ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۵ آقاگل ‌‌
خب من شب اومدم و فرضم به همین خاطر بود :))
آره متوجه شدم که یک آهنگه و دو اجرا. 
.
بی بلا. :)
پاسخ:
نه واقعا رفتم دیدم هفت و خورده ای گذاشتم، ولی چون هوا هنوز روشن بوده فککردم ظهره =)))

آقا راستی من یه عذرخواهی به شما بدهکارم -_- 

من باختم، قبول؛ اما چقدر زیبایی در دنیا هست. 

این جمله چه قدر عالی بود! چه قدر! 

پاسخ:
قربانت :)

موقع گوش دادن fighting for a lost cause داشتم فکر میکردم که دقیقا حسم همینه... 
واقعا محشره این آهنگ....
۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۹:۲۰ مهدی صالح پور
فونتت خراب شده یا خودت این فونت رو انتخاب کردی؟!
پاسخ:
فونتم "وزیر" ه. بد نشون میده؟
بین این و یکان شک داشتم..
۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۹ محیا ساعدی
خوبه که این باگ خلقت (نداشتن موسیقی) در لحاظات حساس رو رفع کردیم خودمون

پاسخ:
دقیقا! من که خیلی نیاز داشتم
۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بله دیگه، زندگی هنوز قشنگی هاش رو داره:-)
پاسخ:
اوهوم :)
۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۰ مهدی صالح پور
فونتت رو مرورگر نمیخونه احتمالا؛ پیش فرض نشون میده
پاسخ:
نمیدونم... یکان رو گذاشتم جواب نداد. یعنی برگردم به تاهوما؟ :/
۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۳ مهدی صالح پور
الان که دارم جواب این کامنت رو میدم درست شده! از جولیگ (وبلاگ پلاکت) بپرس. راهنمایی ت میکنه
پاسخ:
دیگه الان تاهوما گذاشتم رفت دیگه -_- 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">