Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Nebraska

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۰ ق.ظ

این فیلم داستان عجیب و غریب و پیچیده ای ندارد، هیجانی هم ندارد و شاید حوصله‌ی خیلی‌ها را سر ببرد، اما بسیااار ساده و دوست داشتنی است؛ از آن تیپ فیلمها که آدم بعد از تیتراژ پایانی‌شان، خودش را می بیند که ناخودآگاه لبخند روی لبش است...


nebraska-2013


+اگر با فرهنگ و زبان کانتری آمریکایی آشنایی دارید، موقع تماشای این فیلم خوش به حالتان می‌شود؛ چون شوخی‌های کلامی هوشمندانه‌ی فیلم را بهتر متوجه می‌شوید و لذت بیشتری می‌برید. اگر هم نه، سعی کنید از زیرنویس این مترجم برای نسخه‌ی خودتان استفاده کنید.


دانلود فیلم 



+نظرسنجی:

فونت یکان یا وزیر (فونت فعلی) ؟  

۹۷/۰۴/۰۹ موافقین ۸ مخالفین ۰
Faella

فیلم

نظرات  (۱۰)

۰۹ تیر ۹۷ ، ۰۶:۰۲ آقاگل ‌‌
یا فونت فعلی
پاسخ:
فونت فعلی پیامبر جدیده یا گذاشتید پشتش؟ :)))
من که با موبایلم الان همه فونت ها برام یه جوره ولی این رو دوست تر دارم
پاسخ:
آره با گوشی بعضی فونتارو نمی خونه -_- فونت تایتلمو مثلا
۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۳ פـریـر بانو
وقت کنم می‌بینم ؛) مرسی...

وزیر بهتر از یکانه به نظرم.
پاسخ:
قربونت

نمیدونم.. من جفتشونو دوست دارم -_-
فیلم خوبیه. نقاط قوتش کم نیست. مثلاً کارگردانی و فیلم‌برداریش عالیه. استفاده از پرسپکتیو و عمق میدان تو بعضی از سکانسا، خصوصاً اولین و آخرین سکانس، خیلی درخشانه. موسیقیای متنش هم گرم و زنده‌ست. کمدیای موقعیت جذابی هم داره. بازیا هم خیلی خوبه. ایدهٔ کلی داستان کشش داره و ... .
اما یه ایراد داشت به نظرم. بعضی از شوخیاشو - با این‌که خوب بودن - با کش دادن و ادامه دادن، بی‌مزه و خراب می‌کرد. به نظرم می‌شد براش دیالوگای بانمک خیلی زیادتری نوشت. می‌شد نمکشو بیش‌تر کرد تا از این یکنواختی و بی‌مزگی «بعضی از» سکانسا کم بشه.
ولی در کل همون‌طور که گفتی، دیدنش لبخند گرم و شیرینی روی لب می‌شونه و به یک بار دیدنش حتماً می‌ارزه. :)
پاسخ:
آخ از موسیقی متنش T_T خوب شد گفتید، میخواستم بذارمش برای دانلود، یادم رفت -_-

 به نظرم اگر شوخیاشو بیشتر می کرد دیگه فیلم حالت طنز پیدا می کرد، و اون حالت خاصی که داشت خراب میشد. ولی منم با یه کوچولو بیشتر موافقم
من شخصیت مادره رو بسیار دوست داشتم و اون صحنه ای که داداشا همگی دور هم جمع شده بودن، بعد یکی از راس پرسید تا اینجا چند ساعته اومدی و همه برگشتن سمتش :)))


+اتفاقا من تقریبا هییچ فیلمی رو دوبار نمی بینم، اما اینو نگه داشتم باز ببینم :D خیلی حس عجیبی داشت 
گوشی من خفنه همه فونتی میخونه حتی تایتلتو
پاسخ:
باباااا :اموجی عینک دودی
از اونجایی که من گرایش دارم همه رو شبیه خودم بکنم نظری نمی‌دم درباره قلمت :/
این فیلمم باز نظری نمی‌تونم بدم چون از زمانی که این فیلم رو از دوستم گرفتم و ریختم توی هاردم یه دوسالی گذشته و هنوز ندیدمش ://
پس از اول قرار نبود اسمم توی نظرات باشه. پس اصلا چرا نوشتمش :///
پاسخ:
:|
منم یه سالی بود دانلود کرده بودم، شایدم بیشتر. نوبتش نمیشد هی -_- 
به نظرم اسمتون رو اینجا گرو گذاشتید که همین الان برید فیلمو ببینید :دی

اون صحنه رو منم می‌خواستم بهش اشاره کنم. اما گفتم اسپویل نکنم!‌:دی
خیلی خوب بود. خیلی زیاد. اوجش همون جمله‌ی کوتاه آخر سکانس بود. ضربه‌زننده و ناگهانی و جذاب!! :)
کلاً با این حرکت توی نویسندگی و فیلم‌سازی خیلی حال می‌کنم که یه چیزی رو یه‌جایی توی ذهن مخاطب می‌کاری و جلوتر برداشت می‌کنی. نمونه‌ی درخشان و پرتکرارش، مری و مکسِ آدام الیوته. مدام این کارو می‌کنه و به آدم مدام کیف و حال خوب تزریق می‌کنه؛ خصوصاً توی پایان‌بندیش که اوجشه. :)
موسیقی‌ش هم خیلی خوب بود. به‌طور دقیق، منظورم از خیلی خوب، معادلِ فارسیِ charmingه. :دی
اسم آهنگاشو توی تیتراژ آخرش داره. عمده‌شون دونوازیِ (:دی) گیتار و ویولنه. حس خوبی به آدم می‌ده.
+ منظورم از جمله‌ی آخر همین بود. به «حداقل» یک‌بار باید دیدنش می‌ارزه. ^_^
پاسخ:
عه پس مثل جولیک برم سیاهش کنم؟ :))

مری و مکس... خیلی نامردی بود اون...

ممنون آلبوم موزیک رو پیدا کردم
https://musicbartar.com/nebraska-soundtrack/
احتمالا تو سایتی لینک مستقیمش هم باشه من حوصله نداشتم بگردم :دی
اون ایموجی یاهو که میفتاد زمین از خنده دست و پا میزد
پاسخ:
چرا ://
بخاطر ایموجی عینک دودی جوابت :)) 
پاسخ:
:دی
اگه بخوام بعضی فیلما رو برای بار دوم ببینم این یکی ازوناس. اکت های پیرمرد به قدری ظریف و درسته که آدم نمیتونه کاراکتری غیر از اینو‌ براش تصور کنه. 
پاسخ:
عالی بود پیرمرده... بعد پدره و مادره کاملا در تضاد بودن.. خیلی خوب بود واکنشاشون باهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">