Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

هالکه

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۳۸ ق.ظ

به دعوت یک آشنای عزیز، چند روزی فکرم درگیر پیدا کردن یک عدد شیطنت در دوران تحصیل بود، اما واقعیت این است که من عموماً بچه ی خوب و سربه زیری بودم و اگر شیطنتی هم مرتکب می شدم، آنقدرها بزرگ و توی چشم نبود؛ اما در طول 12 سال تحصیل، 4 بار،به 4 دلیل کاملا متفاوت به دفتر مدرسه فراخوانده شدم. 

در دوران دبستان یک بار مشقهای ریاضی ام را ننوشته بودم یا از امتحانش نمره نیاورده بودم، و یک بار با یکی از بچه ها سر یک چیز احمقانه، بحث فیزیکی کردم که هلم داد و یک دندان شکسته، آنهم دقیقا دندان جلو را از آن اتفاق به یادگار دارم. 
در دوران راهنمایی، چند وقت با یکی از بچه ها کلاس کنگفو میرفتیم، و یک روز موقع زنگ تفریح دوم، هوس کردیم وسط حیاط تمرین کنیم. بچه ها دوره مان کردند و سوت و تشویق و... صدای خانم ناظم و احضار به دفتر.. 

اما بگویم از دوران دبیرستان. اواسط سال بود که یکی از بچه ها بین بقیه چو انداخته بود که بنده آنتن تشریف دارم؛ و به عنوان انتقام، چند نفری یک نامه به خانم مدیر نوشتند و توضیح دادند که من هر روز گوشی موبایل و سی دی فیلم و آهنگ با خودم به مدرسه می آورم. خب تا اینجا که یک واقعه ی عادی است و برای هرکسی ممکن است اتفاق بیوفتد، مخصوصا برای بچه هایی که سر کلاس سوال ها را جواب می دهند و با القاب خاصی بین دیگر دانش آموزان شناخته می شوند. 
فاجعه از جایی شروع می شود که من به دفتر احضار شدم، آن روز به دلایلی که یادم نیست عصبانی بودم و بی حوصله، با بی میلی وارد دفترمدرسه شدم و بعد از اینکه خودم و هرچیزی که همراهم بود گشتند، پرسیدند گوشی ات را کجا قایم کرده ای. 

این قسمت را با یک نمای خارج از دفتر در نظر بگیرید، در حالی که صدای خانم ناظم، که جمله ی بالا را تمام می کند به گوش می رسد، و بعد جیغ و دادهای من است که شروع می‌شود. 
نمای بعدی، یک نمای فرشاد گلسفیدی وار از پنکه سقفی دفتر است، سکوت مرگباری حکم فرماست و فقط صدای همان پنکه سقفی به گوش می رسد؛ در حالی که تمامی عوامل دفتر که سر تک تکشان داد زده بودم با دهانی باز به من و کیفم که دقایقی پیش جلوی چشمان ناباورشان روی میز پرت کرده بودم چشم دوخته بودند. یک "آخه تو؟؟؟؟" در نگاه همه شان مشترک بود.
 صدای قورت دادن آب دهان هم به صدای پنکه سقفی اضافه شد که خب متعلق به من نبود، یکی از اولیای مدرسه بود که نمی دانست باید با این آتشفشان زیر خاکستر چه کند. اعتراف می کنم که حتی خودم هم از عکس العمل خودم وحشت کرده بودم، و یک "ببخشید" نوک زبانم می چرخید اما می دانستم وضعیت بغرنج تر از آن شده که صرفا با یک کلمه حل شود. 
خانم ناظم نفسی کشید و سعی کرد خودش را خونسرد نشان دهد، بعد انگشت اشاره اش را به سمتم گرفت و گفت: "شما...." گلویش را صاف کرد، یک پلکش می پرید. ادامه داد: "تا آخر امروز همینجا منتظر می نشینی تا والدینت بیایند." 

روی صندلی نشستم و اطراف را نگاه کردم و متوجه شدم همه نگاهشان را از من می دزدند. خانم مدیر، خانم ناظم را به کناری کشید و با هم شروع به پچ پچ کردند؛ و من در حالی که به شیشه ی روی میز خانم مدیر که دقایقی پیش آن را شکسته بودم نگاه می کردم،  جمله ی هالک شگفت انگیز را به یاد آوردم : 

You wouldn't like me when I'm angry

۹۷/۰۲/۲۰ موافقین ۱۴ مخالفین ۰

نظرات  (۱۲)

۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۵:۲۸ صـــا لــحـــه
من که انقدر بچه مثبت بودم که همین کار های ساده رو هم نکردم!:(
پاسخ:
بعد از این اتفاق ناظممون باهام قهر کرد :||| درینحد بهش شوک وارد شده بود :))
اول تشکر میکنم که شرکت کردی ، واقعا خیلی منتظر موندم که شرکت کنید و باید اعتراف کنم که ناامیده شده بودم 
ولی الان خوشحالم !
مدام دارم به اژدهای درون فکر میکنم :)
پاسخ:
ببخشید که دیر نوشتم :/ دیروز یهو این یادم افتاد 
من دبیرستان بودم یه چیزی تو مایه‌ شما بودم یه مقدار هم سربه‌زیر تر بعد.
همیشه بچّه‌ها می‌گفتن تو بزرگ شدی نمی‌خوای یه خاطره از جیم شدن از مدرسه برای بچّه‌هات تعریف کنی؟ :))

پاسخ:
ینی یه دونه دعوا هم نکردی؟ حالا من تصورم این بود که همه ی پسرا حداقل پنج شیش تا دعوارو داشتن تو مدرسه 
اون ه آخر هالک توی عنوان پس ت تأنیث بود. :)

پاسخ:
بلی :دی
۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۲۷ نیوشا یعقوبی
من شیطنت زیاد داشتم ولی میترسم جلوتون خراب شم :/ :)) 
پاسخ:
دیگه بدتر از این؟ :| فک نکنم دیگه هیچکدومتون باهام بیرون بیاید :)))
چجوری شیشه رو شکستی ؟ :/
پاسخ:
نمیدونم -_- وقتی به خودم اومدم دیدم اوضاع اون شکلی ه ://
فقط اون فرشاد گلسفیدی وار! من فک میکردم این نوع تصمیم در تصویر برداری کار سیروس مقدمه چون همیشه همه سریالاش همی طوری بوده!
+بابا ایول! دس خوش!
پاسخ:
فککنم باهم تصمیم میگیرن :)) ولی خیلی خوبه :((( 
خب دیگه کاری نداری :-D
جمع کنیم بریم :-D

پاسخ:
کجا؟ :دی
۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۱۸ نیوشا یعقوبی
آره بابا
شوخیای غیر انسانی ای داشتم من :)) 
پاسخ:
:)))))))
رحم کن فرزندم 
بعله ما آدم مظلوما یک ظرفیتی داریم دیگه
خدا نکنه اون رومون بالا بیاد
خوب کردی باید یک چکم میزدی 😂😂😂
منم خیلی مظلوم بود فقط مامان وبابامو خیلی اذیت کردم سر درس خوندن و مشق نوشتن
اینقد بد خط بودم بابام مشقمو همبشه پاره میکرد میگفت از نو بنوبس:/
پاسخ:
دقیقا، من دیر عصبانی میشم ولی بد عصبانی میشم :|
آخی :)) من هنوزم بد خطم :|
۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۰۴ صـــا لــحـــه
عجیبه که ناظمتون احساساتی بازی در آورده! ناظم ها معمولا بی احساس ترین کادر مدرسه اند!
پاسخ:
ناظممون خوب بود، کلا جو صمیمی بود. ینی تا قبل این ماجرا :|
۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۴۷ صـــا لــحـــه
خوب دستت مثلِ دستِ گلشیفته تو میم مثل مادر خونی و مالی نشد! :|


خیلی دلم میخواد فرق بین عصبانیت آرتیستی و جنون آنی رو بفهمم!

پاسخ:
من هنوز نددیدم این فیلمو -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">