Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

To God #1

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ق.ظ

کاش اعتماد به نفس هم Exchangeable بود، و همان‌طور که بنگاه معاملات ملکی و ماشین و اینها وجود دارد، یک موسسه‌ برای معاملات اعتمادبه‌نفس هم تاسیس می‌شد و عده‎ای _از قلّت و کسرت آن_نجات پیدا می‌کردند. 

لطفا در ورژن بعدی موجودات هوشمند، این را لحاظ نمایید.

۹۷/۰۲/۲۵ موافقین ۱۳ مخالفین ۰
Faella

To God

نظرات  (۱۰)

حرفی ندارم 
پاسخ:
حرفی بزن، چیزی بگو؛ کاین بغض در من بشکند 
فعلا یکی از کثرتش به من بده :(
پاسخ:
از وحدتش حتی :))
مبذول گردید :| :))
پاسخ:
بله؟
من فروشندم D: 
در کثرت بنویسیم‌ چطوره؟ 
پاسخ:
بعد اصغر فرهادی رو پیدا کنیم بیاد فیلمشو بسازه
یا حتی دیوار مهربانی اعتمادبنفس می‌داشتیم. احتیاج داری بردار، نداری بگذار.
پاسخ:
دقیقا :))
البته چون احتمالا این قابلیت در لایه‌های زیرین پیش‌بینی شده لطفا امکان دسترسی به آن را از طریق دکمه‌ جداگانه در رابط کاربری هم تسهیل نمایید. با تشکر :)

همین حالا هم من کنار بعضیها اعتماد به نفس و جرأت بیشتری پیدا میکنم و کنار بعضیهای دیگه کمتر. در طول زمان هم ممکنه تغییر کنه نسبتش.
پاسخ:
منم اینطوری م. اما خب بعضیا کلا تکلیفشون با خودشون مشخصه و چیزی رو اعتماد به نفس معتدلشون تاثیر نمیذاره. آنم آرزوست
مثلن من یه ۴۳۴۵۶۴۵۶ گیگ اعتماد به نفس نیاز دارم :/
پاسخ:
تو خوبی که :|
آخ گفتی...
اگه بود خیلی از مشکلات حل بود
پاسخ:
شاید..
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۵۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به نظرم همین موجودات هوشمند توانایی کنترل میزان اعتماد به نفس رو دارند!
پاسخ:
تا حدودی آره... ولی بعضیا همونجوری به دنیا میان 
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۲۶ مهدی صالح پور
باگ‌های ما انسان‌های معمولی!
پاسخ:
اینم هست. یه چیزایی از همون بدو تولد به آدم اعتماد به نفس میده.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">