Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Note to self #12

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ق.ظ

شاید شعاری باشد، اما حقیقت این است که بعضی ها به دنیا می آیند که کاری انجام بدهند، و بعضی های دیگر، فقط موفقیت آنها را تماشا می کنند، در کتابها می خوانند، و حفظ یا تدریس می کنند. 

و دسته ی اول دو نوعند، افرادی که از هر طرفی محدودشان کنی بلاخره یک روزنه ای برای تاباندن نورشان پیدا میکنند، و افرادی که بعد از چند تلاش بی نتیجه، به دسته ی دوم تبدیل می شوند.


احتمالا حواست نیست، اما داری به سمت دسته ی دوم سوق داده می شوی. شاید بهتر است با هر قدمی که به آن سمت بر می داری، یک سیلی به خودت بزنی؛ شاید چند سیلی پی در پی بیدارت کند. اگر هم دوست داری در نهایت آدمی باشی که صرفا "چیزهایی می داند"، میل خودت است. ادامه بده. اما حواست باشد که این تو هستی که باید در تاریکی شب جوابگوی وجدان خودت باشی. 

۹۶/۱۱/۱۲ موافقین ۲۲ مخالفین ۰
Faella

Note to self

نظرات  (۹)

۱۲ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۰۰ آسـوکـآ آآ
منم به بیدار شدن نیاز دارم
ولی به نظرم شروع کردن خیلی مهمه!
چیزی که من بهش نیاز دارم فک کنم اینه که بعد بیدار شدن تعلل نکنم و نگم از شنبه،از فردا...
پاسخ:
اووهوم...
من هنوز نمیدونم جزو کدوم دسته م 
پاسخ:
هرکسی باید با خودش دودوتا چارتا کنه دیگه..
۱۲ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۵۹ معلوم الحال
چه پست انگیزشی خفنی :)
با احازتون میدزدمش د:
پاسخ:
راحت باشید :)
درسته یه وقتایی یادمون میره هدف از اومدن مون به این دنیا چی بوده.
دارم فکر می‌کنم ادیسون و تسلا رو توی کدوم یکی از این دو دسته باید قرار بدیم؟ :)
پاسخ:
این دسته بندیا بیشتر برای گول زدن مغز خودمونه 0_-
روزنه ای برای تاباندن نور :)
باید راهی ساخت :)
پاسخ:
اوهوم :) حتی میشه برای کسی راهی بود.
چه پست خوبی.... باید اینو پرینت کنم بچسبونم جلو چیشم!
پاسخ:
:)
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۰۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
احتمالا یه دسته سومی هم هست که جزو این دو دسته نیستند! اینا اول میرن سمت دسته دوم و اگه توانایی و هوشش رو داشته باشند، خودشون رو می کشونند سمت دسته اول!
پاسخ:
نه دیگه اینا ذاتا دسته اولن. برای اینکه بتونی کاری انجام بدی درمورد کارها و تجربیات دیگران مطالعه داشته باشی لازم و ضروریه
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۵۸ دانلود فیلم ساعت ۵ عصر
عالی بود
کاش میشد حتی اگه جزو دسته دوم هستیم فقط از خودمون راضی باشیم و برای بهتر شدن تلاش کنیم
پاسخ:
اوهوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">