Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Voice From The Stone (2017)

کارگردان این فیلم تمام سعی خود را کرده تا داستان بی‌معنی، بازی‌های مزخرف، و چیزهای بی‌ربط را با قاب‌های بی‌نظیر و عکسگونه از لوکیشن زیبای فیلم پوشش دهد، اما نشد. نمی‌شود.

 × فیلم فیلم است و عکس عکس.

نمی شود یک تپه سرگین را با دوتا پیس ادکلن خوشبو کرد.


Imagen relacionada



Rebel in the Rye  (2017)

همه چیز در این فیلم احمقانه است. داستان، بازیها، انتخاب بازیگران، دیالوگها ( جمله ی you are sooo talented  یکبار نوشته شده، و در اقسی نقاط فیلمنامه پیست شده) و خلاصه کارگردان تمام توانش را به کار گرفته تا سلینجر را یک شخصیت لوس احمق به تصویر بکشد و منبع الهام داستانهایش را یک سری اتفاقات مسخره نشان دهد و در واقع، این فیلمی بر ضد سلینجر است و انگار توسط یکی از مخالفانش ساخته شده است. 

تنها سکانس جالبی که در آن دیدم، جایی بود که سلینجر داشت برای راهب توضیح داد که حس می کند دیگر نمی تواند بنویسد و نوشته هایش را پاره می کند، و راهب پاسخ می دهد: sounds fun!


× چیزی که این فیلم به من یادآوری کرد، اهمیت نوشتن و پاره کردن است. حس میکنم من هم به نوشتن/کشیدن و پاره کردن احتیاج دارم، و زمانی که ایده لازم دارم و چیزی به فکرم نمیرسد یا ایده ها در هم تنیده میشوند می توانم از این روش استفاده کنم. و اینکه در دوران تایپ و ذخیره، معمولا گول میخوریم و گاهی فراموش میکنیم بعضی افکار و نوشته ها آنقدرها هم ارزشمند نیستند، و الکی خودمان را خفن تجسم میکنیم. ایده ها و افکار وقتی روی کاغذ می آیند بررسی و فرم دادنشان آسانتر می شود.

Related image


Blindness (2008)

کاش کارگردان فیلم مذکور اجازه می داد تصور دختر زیبا، زن دکتر و کثافتهای تیمارستان در رمان کوری به عهده ی خودمان باشد.

× به تصویر کشیدن برخی چیزها، فقط بیننده را نا امید و تخیلش را خراب می کند.

Resultado de imagen de blindness


Batman Vs. Superman (2016)


اینجا


Bottoms Up (2006)

فیلمهایی وجود دارند که هیچ، هیییچ نکته ی مثبتی ندارند. واقعا ندارند، و هرگونه تلاش برای استخراج یک نکته ی مثبت فقط تو را شبیه احمق ها می کند.

× گاهی به امتیازات اعتماد کن.

۹۶/۱۰/۲۵ موافقین ۵ مخالفین ۰
Faella

فیلم

نظرات  (۹)

۲۵ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۶ آقاگل ‌‌
کوری و بتمن و سوپرمن رو دیدم و تقریباً باهات هم عقیده‌ام. کوری که رسماً گند زده بود به کل رمان. و به شدت توی ذوقم زد. تا یک هفته پشیمون بودم از دیدنش. در کل کم پیش اومده از فیلم‌های اقتباسی خوشم بیاد. شاید دو سه مورد بوده. مثلاً ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد. یا بادبادک باز اقتباس های نسبتاً خوبی بودن به نظرم.
 بتمن سوپرمن هم که هیچی نگم. :|

پاسخ:
آره فیلمای اقتباسی معمولا خراب میکنن حس کتاب رو. البته مثلا فیلم room یا big fish یا forest gump ازین قاعده مستثنی ن  :د
خدای من...
خود خودشه اینایی که نوشتی
البته من فقط یکی شو دیدم
پاسخ:
بقیه شو م نبین -_-
۲۵ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۲ آقاگل ‌‌
بیگ فیش رو گفتی یاد پیرمرد و دریا افتادم. اونم فیلمش مثل کتابش عالی بود. :)

پاسخ:
ندیدم :( الان داشتم دنبال فیلمش میگشتم هیچ جا هم لینک نداشت. شما ندارید؟
خدا رو شکر ندیدم هیچ کدومو :/ 
Counceler _ اگه درست نوشته باشم,که مایکل فسبندر و برد پیت و خاویر باردم و پنه لوپه کروز و کامرون دیاز توش بازی می کردن_  جزو فیلم های مزخرفیه که تو  زندگیم دیدم! 

یکی دیگه هم بود یادم نمیاد اسمشو :دی 

پاسخ:
این فیلم نااابود بود -__-
ریدلی اسکات فیلم خوب میسازه میسازه بعد یهو یه فیلمی میسازه که دلت میخواد بری خودتو دار بزنی.
البته من طرفدار سبکش نیستم کلا، اما خب واقعا باید بهش یه جایزه ای بدن بابت اینکه توانایی اینو داشته که با این عوامل و کست خوب همچین گندی بزنه.
گرچه میگن مشکلای فیلم از فیلم نامه ی مک کارتی ه، نه کارگردانی اسکات. ولی بهرحال
۲۶ دی ۹۶ ، ۰۲:۰۷ آقاگل ‌‌
من از اینجا دانلود کرده بودم:
https://goo.gl/BJdxgz

فیلمی که مال سال 1990 بوده. به فارسیم دوبله شده مثل اینکه. یه فیلم دیگه هم هست مال 1958 ظاهراً. اون خیلی اضافات داره نسبت به کتاب. یه انیمیشن هم ازش ساختن. بگردی پیداش می‌کنی. ولی همون اولی بهترینشه.
پاسخ:
هم سن منه فیلمه :)))
سایته فیلتره :(

انیمیشنش رو دیدم، این فیلم قدیمیه رو میخواستم که هرجا گذاشته ش یا فیلتره یا پولی ه -_-
۲۶ دی ۹۶ ، ۰۳:۳۹ آقاگل ‌‌
نه فیلتر نیست. من بدون فیلترشکن. واردش شدم وقتی سرچش کردم. شاید مشکل از سروراشون باشه یا از سیستمت باشه. 
حالا این لینک دانلودش به هر حال. شاید کمک کرد. :)

http://dlny.biatamasha.me/NostalgikTV/FilmKh/avc_PirMard.Va.Darya.1990.mp4

پاسخ:
نمی دونم شاید از اینترنتم هم باشه. جدیدا خیلی نابود شده -_-

خیلی ممنون کار میکنه لینکه :)
نمیدونستم کوری رو فیلم کردن.
مرسی دیگه نمیشینم اینا رو ببینیم..زحمتمون کم شد :)
پاسخ:
حالا دوست داشتید ببینید بقیه رو، ولی بنظرم کوری و اون مزخرفی که واسه سلینجر ساختن رو به هیچ عنوان نبینید
من اگه بخوام فیلم کوری رو بسازم تو اون قسمت هایی که همه کورن یه پرده سفید میذارم روش روایت بخونه یکی. :دی
شاید مثلا جاهایی که زن دکتر میره بیرون یه تصویر ثابت لرزون هم گذاشتم. در همین حد. :دی
پاسخ:
من اگه بودم کلا فیلمشو نمیساختم :د
بعد یه کمپینی راه مینداختم که کلا اجازه ندن فیلم هییچ کتابی ساخته شه، مخصوصا کتابای خوب. مگه با شرایط خیلی سخت و استانداردهای خیلی بالا که چیزی که داریم میبینیم اینه که این اتفاق خییلی کم افتاده و هرکسی به خودش اجازه ی اینکارو میده.

ولی درکل فیلمایی که از رو کتاب ساخته میشن رو دوست ندارم. چون مثلا تو کتاب میگه فلان شخص فلان شکله، هرکسی تو ذهنش یه چیزی تصور میکنه. بعد توی فیلم طرف میاد با سلیقه ی شخصی یه بازیگری رو میاره میذاره جای اون شخص و دیدشو به همه تحمیل میکنه. مثلا قدیما میگفتن حضرت یوسف، هرکسی یه تصوری از زیباییش داشت؛ الان ناخداگاه مصطفی زمانی لوس میاد جلو چش آدم -_-
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۰۱ نیمه سیب سقراطی
انقدر خودم موقع خوندن کوری تصویر سازی کردم که هیچ دلم نمیخواد تصوراتم خراب بشه: /

ولی چه حرصی خوردیااااا :)) قول میدم هیچ کدومو نبینم 
پاسخ:
منم کلی تصویر سازی کرده بودم :( بعد همه چیز فرق داشت دلم میخواس برم کارگردانشو بزنم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">