Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Miracles do shape our world...

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ب.ظ
زمانی کریستوفر نولان ادعا کرده بود روزی فیلمی خواهد ساخت که شبیه هیچ فیلم دیگری نیست. 
و ساخت.
"دانکرک" شبیه هیچ فیلم دیگری نیست. 
این فیلم را با صفحه ی بزرگ و ذهن خالی از هرگونه پیش زمینه از سبک و کارگردان (فقط کمی اطلاعات تاریخی از جنگ جهانی لازم است) ببینید، به فکر داستان و دیالوگ و هیجان و برقراری ارتباط با کاراکتر ها نباشید، و از هنر مجسم در قالب صوت و تصویر لذت ببرید..

۹۶/۱۰/۰۵ موافقین ۱۲ مخالفین ۰
Faella

فیلم

نظرات  (۱۴)

خیلی مشتاقم ببینمش :))) ^_^
پاسخ:
^_^
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۴ بَلـ ـوط
تمام محاسن و شورانگیزیِ فیلم به کنار. ولی نولان ما رو کشت تا یه نمای تمام‌قد از هاردی بده :))
.
ولی هرقدر هم متفاوت، امضاش پای کار هست. یک هفته، یک روز، یک ساعت و همگراییِ آخر. با همه‌ی جزئیات و نت‌هاش، حقیقتن جذاب بود ^_^
پاسخ:
آره، میدونی بنظرم یه وجه دیگه از خودشو نشون داد، در کل نولان اینطوریه که انگار با هر فیلمش میگه تازه کجاشو دیدی!
حالا تو یه فیلمی با داستان، تو یه فیلم با فلسفه، یکی با استفاده از فیلمبرداری خاص، و الخ. مثلا تو دانکرک از ساند ایلوژن استفاده کرده بود که موزیک متنشو علاوه بر قوی بودن، به شددت هم تاثیر گذار کرده بود، من که داشتم تو خونه نگاه میکردم مامانم با اینکه تو اتاق بود دو ساعت بعدش اومد گفت تو گوشم صدای دریا میاد :|
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۹ خانومی ...
من هیچ اطلاعاتی راجع به جنگ جهانی ندارم ، ببینمش آیا ؟ :)))
پاسخ:
اونقدری اطلاعات نمی خواد، ولی خب یه چیزایی بدونی بهتر متوجه وقایع میشی 
فیلم رو با صحنه بزرگ و ذهن خالی دیدیم و بسیار بسیار لذت بردیم :)
پاسخ:
باریکلا :د
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۴:۲۹ Vincent Valantine
من هنوز interstellar رو ندیدم.
بیشتر ترجیح می‎دم از برادران نولان استفاده کنم تا خود نولان چون برادرش توی کارهای قبلیش می‎دونم تاثیر زیادی داشت. البته Memento و Prestige به ترتیب کپی و از روی کتاب بودند و من حس نکردم که خودش کار خاصی کرده باشه. 
Inception و Dark knight برام خیلی قابل تقدیره.
قصد دیدن Dunkirk هم نداشتم ولی تعریف‌های اینچنینی آدم رو در مقابل وسوسه دیدنش بی‎دفاع می‎کنه :دی
پاسخ:
اول اینکه اینترستلار رو ببین :د
بعد اینکه  جز اینا اینسومنیا م بازسازیه، اما حتی همین کپی ها و بازسازی هاشم امضاشو دارن یجوری.
 
موقع دیدن این فیلم هم تمام اون تصورات رو از نولان کنار بذار، و فکر کن داری کار یه کارگردان جدید رو میبینی 
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۵:۱۵ Vincent Valantine
حس می‎کنم یه مدافع تمام قد نولان جلومه :))
ترسیدم :))
اینکه اسم Prestige رو آوردم به خاطر این بود که فکر کنم نویسنده کتاب از فیلم اونقدرا راضی نبوده ...
باشه چشم بدون پیش‎داوری فیلمش رو می‌بینم.

پاسخ:
نه حالا :))
کارگردان مورد علاقم هست ولی اونقدر تعصب ندارم روش. مثلا همین پرستیژ یا ایلوژنیست رو خیلی دوست نداشتم، با اینکه خیلی فیلمای خفنی بودن با پایان بندی های خفن تر و بازی های خوب، اما خب فقط با همیناشون حال کردم. ولی مثلا اینسپشن یا اینترستلار و همین دانکرک، از اول تا آخر نفستو بند میارن، هرکدوم به یه صورت. اینسپشن با غافلگیریای پی در پی، و اینترستلار و دانکرک با صحنه های خیلی خفن. 

ولی بهرحال نویسنده ی اون کتابه خیلی م دلش بخواد. ایششش 
سلام
دقیقا باید بدون در نظر گرفتن نام کارگردان و استیل نولان این فیلم رو دید و فقط از سبک روایت،فیلمبرداری و البته موسیقی متنش لذت برد!
پاسخ:
سلام. دقیقا همینطوره، اونایی که مقایسه کردن نتونستن تفاوتها رو هضم کنن و میگن فیلم ضعیفیه -_-
۰۵ دی ۹۶ ، ۲۲:۰۲ رهگذر دیوانه
یه کمی ترافیک اضافه دارم که تنکس تو یو الان میدونم چی باهاش دانلود کنم :دی هنوز در سرمستی دیدن اینترستلار هستم من 
پاسخ:
مقایسه نکنید فقط :د
۰۶ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۳ Vincent Valantine
((ولی بهرحال نویسنده ی اون کتابه خیلی م دلش بخواد. ایششش 

faella.blog.ir©))

کلی خندیدم با این، نتونستی چیزی به نویسنده نگی :))
پاسخ:
والاع. همه ارزوشو دارن -_-
۰۷ دی ۹۶ ، ۱۷:۱۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
گاهی وقت ها یه اسم هم واسه ترغیب شدن برای دیدن فیلم کافیه!
پاسخ:
اسمش اسم یه منطقه س، یه تنگه  
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منظورم اسم کارگردانه:-)
پاسخ:
اوهوم :)
همین اممممممشب می بینمش :)‌
پاسخ:
:)
ده ثانیه‌ی اول فیلم که گذشت به خودم گفتم"مرض داشتی قبل از اینکه بری ده ثانیه‌ی اول فیلم را ببینی کامنت دادی که امشب می بینمش؟" :) من saving the private ryan را دو سال پیش که ده ثانیه‌ی اولش را نگاه کردم تصمیم گرفتم نبینم :)‌ این هم اگر کامنت را اولش نداده بودم نمی دیدم :)‌
فقط یک چیز خاص کوچک داشت این فیلم. صمیمی بود. نمی دانم چطور و چرا. شاید بخاطر موسیقیش بود. وقتی اینا راه میرفتن آهنگ پخش نمی شد و تو صدای پای اینا را روی خاک میشنیدی. هیجان انگیز بود. از این لحاظ خوب بود. اما تا حدی قابل پیش بینی بود. کوتاه بود. کوتاه بودنش هم خوب بود. دیالوگ mate, they are all right women باعث شد بخندم :)‌ اما خب٬‌ یک فیلم جنگی بود دیگه. تفاوت خیلی خیلی فاحشی با فیلم های جنگی دیگه نداشت. و در آخر٬ زنده باد نولان :)
پاسخ:
ده ثانیه ی اول هردوتا فیلمی که گفتی با بقیه شون زمین تا آسمون فرق دارن. 
مثلا همین پرایوت رایان اولش فقط تیربارون و اینا بود و بعد از یه رب و حتی بیشتر، تازه میرفت سراغ داستان. 
دانکرک هم همونطور که توضیح دادم داستان خاصی نبود، یعنی خب داستان اقتباسی بود و میشه رفت تو ویکیپدیا هم خوندش. بیشتر صحنه ها و موسیقیش بود که خاصش میکرد. موسیقی هم همونطور که خود هانس سیمر توضیح میده، ترکیبی از المانهای هوا و دریا و زمین (بسته به صحنه) و موسیقی Nimrod یکی از قطعات میهن پرستانه اثر Edward Elgar ه. تو تیتراژ پایانیش هم یه چیزایی از آهنگ نیمرد میشنویم حتی
من منتظر بودم فیلمش یجور دیگه باشه!
پاسخ:
منم. خیلی سورپرایز شدم انتظار نداشتم انقدر متفاوت باشه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">