Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Note to self #11

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵ ق.ظ

وقتی خواستی کاری که به آن علاقه داری اما ازحد تو خیلی گنده تر و بزرگ تر است را انجام بدهی، به زک اسنایدر فکر کن که به خاطر علاقه ی زیادش به کمیک بوک ها و مخصوصا مارول، به خودش اجازه داد فیلم بتمن علیه سوپرمن و جاستیس لیگ را بسازد و یک تنه گند زد به فیلمهای ابرقهرمانی.

صرف علاقه داشتن دلیل انجام کاری نمی‌شود، باید توانایی اش را هم داشته باشی.


۹۶/۱۰/۰۵ موافقین ۸ مخالفین ۰
Faella

Note to self

نظرات  (۸)

۰۵ دی ۹۶ ، ۰۵:۰۸ مترسک ‌‌
چشم :))
پاسخ:
آورین :د
خوب خوشبختانه عقل رسید و ندیدم این فیلم رو ! خخخخ
مشخص بود چیز جالبی نیست 
ولی من همیشه از چالش استقبال می کنم
پاسخ:
به نظرم وقتی کارگردانی هییییچ فیلم خوبی تو کارنامه ش نداره، و مثلا ده تا فیلم ساخته یکی از یکی بدتر، دیگه سبک کاریش مشخصه... وقتی هم فیلمی مثل 300 و واچمن تو کارنامه ش باشه که دیگه هیچی.

بتمن های جناب نولان رو ببینید و بس...
۰۵ دی ۹۶ ، ۰۹:۳۹ آقاگل ‌‌
به قول معروف صحیح :-)
و ایضاً چشم.
پاسخ:
خلاصه فیلم خوب بسازید :د
حالا این هیچی ، اصلا چرا فیلم جدید خوب نمیآد آخه - 2017 سال بی فیلم بود :| جز یکی دو مورد خوب
پاسخ:
من از فیلمای 2017 چندتا دیدم فقط. 
dunkirk, mother!, stronger, beauty and the beast
اولی و سومی خوب بودن، نمیدونم راجب دومی چی بگم بیوتی و اینا هم که فانتزی بود و فیلم محسوب نمیشه :د 

حالا صرفا نباید جدید باشه که. اینهمه فیلم خوب غیر معروف :د 

خوب نه فیلم ها رو که کلاسک زیاد میبینم از قبل از سال 2000 هرچی که سیاه سفید باشه ولی خوب گاهی فیلم های جدید هم خوبه مثلا dunkirk  گذاشتم کیفیت بالاش بیاد ببینم کار نولانه خوبه حتما :)
پاسخ:
دانکرک با تمام فیلمای نولان متفاوته، اول اینکه با کیفیت خیلی بالا بگیریدش و با مانیتور بزرگ و صدای خوب ببینید، چون شاخصه ی اصلی فیلم همینه. بعدم هر تصوری از سبک نولان دارید کنار بذارید، چون یه سبک کاملا متفاوتیه و اصصصلا شبیه کارای قبلیش نیست، برای همین واسه اینکه بیشتر لذت ببرید ذهنتونو درگیر مقایسه ش با فیلمای دیگه ی خودش و فیلمای کارگردانای دیگه نکنید. 
بله ممنونم ، من معمولا بلوری میبینم و با تلویزیون
ممنونم برای توصیه ها ^_^
پاسخ:
خواهش ^_^
من 1080 بلوری دیدم، ولی بعد فککردم کاش 4k گرفته بودم :د خییلی قوی بود تصویربرداریش.
البته سیستمم دیگه نمی کشید همینم همش درحال قیرپاژ بود :))
اگه مستقیم به تلویزیون هم میزدم زیرنویسو نمی خوند و کلا درگیر بودم :د
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۴ آقاگل ‌‌
بحث 2017 شد. اگه اهل فیلمای ساینس فیکشن باشید.
 Spacewalk قشنگ بود. The Space Between Us هم موضوع جالبی داشت. life هم همینطور. :)
به غیر این سه تا، دزدان دریایی کارائیب هم اومد. 
کارتون هم که داستان ماشین‌ها و من شرور اومد. دیگه من چیز جدیدی ندیدم به غیر اینا. :)

پاسخ:
ممنون، دیدمشون به جز دزدان دریایی و ماشینها، لایف بد نبود. 
۰۷ دی ۹۶ ، ۱۳:۰۶ Vincent Valantine
اضلاً از وقتی این بشر مسئولیت این فیلم‌ها رو برعهده گرفته من از ابر قهرمانیا دور شدم.
در کل فکر می‎کنم که سلیقه‌ی نسل ما با نسل بعدی خیلی متفاوت شده و یا اینکه سلیقه ما با سلیقه‌ی جوانان آمریکایی داره خیلی متفاوت می‎شه :-))
این رو از این لحاظ می‎گم که فیلماش اینقدر بدند من دوست ندارم حتی ببینم ولی همچنان فروش خوبی دارند و Imdbمعمولاً بالای 7 :|
پاسخ:
آخه جالبه همههههههههه میگن فیلماش بدن، خود امریکایی ها هم ازش متنفرن اما همچنان فیلماش خوب فروش میره :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">