Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

mirror mirror on the wall...

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۶ ب.ظ

این روزها مد شده که در اینستا و کانالها و وبلاگهایمان و کلا هرجا دستمان می‌رسد شوآف راه بیندازیم، اما بیایید هر چند وقت یک بار جلوی آینه برویم و ببینیم واقعا چی هستیم؟ 

خودِ خودمان، بدون در نظر گرفتن ریخت و قیافه و هیکلمان، بدون در نظر گرفتن اینکه پدر و مادرمان کی هستند و چه کاره اند و چقدر پول دارند، بدون در نظر گرفتن ارتباطات و تمام فرصتهایی که دیگران برایمان ایجاد کردند، و کلا بدون درنظر گرفتن هرچیزی که ما در انتخابش نقشی نداشته ایم. چه خوب و چه بد.


بیایید حداقل با شخص خودمان روراست باشیم، ما بدون تمام اینها، واقعا چی هستیم؟ 

و سوال دیگر اینکه آیا حق داریم چیزهایی که برایشان تلاشی نکرده ایم را به هر نحوی در حلق دیگران فرو کنیم؟ 

۹۶/۰۶/۰۸ موافقین ۱۸ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۶)

چ خوب ک کسی ک هیچ کدوم از اینا رو نداره ناخودآگاه هم نمیتونه شواف کنه:دی
خوشحالم:دی
پاسخ:
ببین اون کسی که بخواد شوآف کنه یجوری راهشو پیدا میکنه.
یه توییت بود با این مضمون که:اینستا فقط اونجاش که یه بار از الهیه رد میشی لوکشینت ازون به بعد میشه الهیه 
و این واقعا شوخی نیست، ادم میشناسم واسه اینکه دیگران فک کنن خونه شون فلان جاس تا اون مسیر می رفته و بعد چندتا ایستگاه سوار یه اتوبوس دیگه میشده و میرفته خونه شون.

کسی م که اهلش نباشه ثروت دنیا رو م داشته باشه نمیکنه.
اینطوری خلاصه
یادداشتت من رو یاد صحبت های دختر ابراهیم گلستان انداخت. جدای از اینکه چقدر در مورد پدرش بد گفت ولی اینکه میگه من فلان سختی رو کشیدم و فلان کار را کردم و کتاب فروشی زدم و نمایشگاه نقاشی زدم و ... و چقدر سختی کشیدم. همون موقع هم به این فکر میکردم که خانم گلستان عزیز! شما اگه دختر ابراهیم گلستان نبودی اگه از یک ژن خوب نبودی آیا میتونستی این مسیر رو بری؟ آیا اگه فقط و فقط خودت بودی میتونستی این مسیر رو بری که حالا به جوون های این زمونه خرده میگیری؟
بگذریم.

پاسخ:
من بعد اون سخنرانی خیلی فک کردم.
خب اینطوری م نبوده که خودش تلاش نکرده باشه، اما خب اگه ژن خوب نبود شاید به اینجاها نمی رسید. شاید هم از یه مسیر دیگه میرفت و موفقتر میشد حتی.

به نظرم مشکل اصلیش همون خرده گرفتن بود، چیکار داشت به ملت خب -___- 
1- باشه، چشم.

2-  نه
به نکته خیلی خوبی اشاره کردید !
این که واقعا خود اصلی ما ، فارغ از مسائل وراثتی (هر نوعش ژنتیکی تا ریالی) خود واقعی مان چکار کرده و واقعا چکاره است
پاسخ:
کاش یه همچین آینه ای وجود داش و حتی اگه میخواستیم چیزی رو مخفی کنیم نمی تونستیم...
اگر عینکی بود که آدما رو فارغ از اون مسایلی که اشاره کردی میشد دید ! 
واقعا تو جهان چی می دیدیم ؟
پاسخ:
چی بگم والا...
ابسولوتلی نات
توی وبلاگ راحت تره که از وبلاگ ها و کسایی که اینجوری هستن دوری کنی! راحت وبلاگ طرف رو نمیخونی! 
ولی اینستاگرام یه جوری شده واقعا حسابش از دستت در میره :| 
خود این حضرات هم فکر کنم اصلا متوجه نیستن! یه موجیه اومده اونا هم سوارن دیگه :| 

پاسخ:
اره بعضی اوقات طرف اصلا متوجهشم نیس...
جماعتی که تنها افتخارشون ماه تولد و پول باباشونه، یعنی چیزایی که خودشون نقشی درش نداشتن، دیگه مشخصه چقدر کوچیکن...
پاسخ:
و چقدرم زیادن...
ینی خب این قضیه باعث میشه طرف دنبال چیزای بیشتر نره دیگه
یعنی شما می‌گید حتی بعضیا ژن خوبشون رو هم بذارند کنار؟ این‌طوری که چیزی ازشون نمی‌مونه به جز هیچ...
پاسخ:
حداقل تو تنهایی خودشون بهش فکر کنن و باهاش روبرو شن
جریان ژن خوب چیه؟ اصلا یعنی چی؟
پاسخ:
ینی کسایی که به واسطه ی خانواده ی موفق یا معروف یا پولدارشون به جایی رسیدن 
به نظرم تا وقتی برای جامعه ی مخاطب این موضوع از اهمیت برخوردار باشه و ملاک باشه مانور دادن روش و شوآف کردنش کاملا طبیعی هست .
یعنی اگر مثلا برای تو فارق از اینکه من چه کاره ام و چه شخصیتی دارم ، اینکه بابام وزیر هست مهم هست و توی برخوردت با من تاثیر میذاره ، من به خودم این حق رو میدم که بابام وزیره رو جزوی از معرفی خودم کنم ! 
پاسخ:
خب این یه چیز دو طرفه س. مانور بدن و باعث جلب شدن توجه بشن باعث میشه که اون افراد هم دنبال چیزای جدیدتر و جالبتری ازش باشن. مثه سلبریتی ها 
اممم... خیلی زیادن...
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۸ کنت دراکولا
بدون پدر ومادرم شاید یه صدتومنی ته جیبم پیدا نشه:|:دی
پاسخ:
بنظرم خوبه هرچن وخ یبار بهش فک کنیم که اگه هیچیییی نداشته باشیم از کجا شروع میکنیم؟ گاهی وقتا کمک میکنه به ایده های جدید
بیخود نیست که خدا میگه: انتم الفقراء الی الله

هیچی نداریم خودمون. هیچی!
پاسخ:
:)
افتخار کردن به این داشته ها خیلی مضحکه! 
و واقعا فضای اینستاگرام یه جوری شده که این میخواد بگه زندگی من بهتره اون میخواد بگه زندگی من بهتره! در حالی که اصلا همدیگه رو هم نمیشناسن! فک میکنم یه جور ضعف عاطفی هس!
پاسخ:
چی بگم والا
سلام
کاش این متنو همه مردم دنیا بخونن
واقعا عالللللللییییییییه
سپاس!!!
^__^
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">