Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

گالیسو *

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

اعتراف می کنم از اینکه تمام جمعه و شنبه را صرف کشیدن و پاک کردن کردم اصلا پشیمان نیستم و واقعا به هیچ جایم نیست که کف اتاق تازه جارو شده ام را چرک پاککن فراگرفته، در حدی که ممکن است برای یک ایالت جدا اعلام استقلال کنند و فردا که بیدار می‌شوم، مثل کارتون گالیور خودم را به بند کشیده توسط چرک های پاککن بیابم.

امروز، وقتی که داشتم خیابان را گز میکردم به این فکر کردم که آدمی مثل من که نقاشی تنها چیزی است که آرامش می کند، خیلی غلط می خورد که نه تنها دیگر کلاس نمی رود، بلکه همان تمرین خانگی را هم کنار گذاشته و کلا معلوم نیست چه غلطی می کند.

این چند روز به معنای واقعی فهمیدم که وقتی یک نفر میگوید چند روز بکوب روی یک اثر بوده و وقتی تمام شده حالت ارگاسم پیدا کرده واقعا یعنی چه. البته کار من نقاشی هم نبود ، یک تصویرسازی چسکی بود که در نهایت تبدیل به کامیک شد و به نتیجه ی پیشرفته تری رسیدم مبنی بر اینکه چیزی که من را ارضا می کند نقاشی های مدل دار هم نیست، و حتما باید یک چیزی از مخ نداشته ی خودم روی کاغذ بپاچم تا حالم بهتر بشود.

کامیک ها را به ن هم نشان دادم و نسبت به زمانی که ایده را برایش گفته بودم ذوق کمتری نشان داد. اما خب حس می کنم همان هم از سرم زیاد بود. حتی وقتی صاحب کار هم که خوشش آمده بود پیشنهاد کارهای دیگر را داد، من به پای تعارف و احترام به زحمت کشیده ام گذاشتم و جدی نگرفتم، اما از نظر خودم اگر تمرین زیادی داشته باشم ممکن است در این قضیه پیشرفت زیادی کنم. آن هم نه بخاطر استعداد یا هرچرت دیگری، فقط چون موقع انجامش به معنای واقعی لذت میبرم.



*گالیور+پیکاسو

۹۶/۰۵/۲۹ موافقین ۱۴ مخالفین ۰

نظرات  (۸)

۲۹ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۴ معلوم الحال
اثر رو بعد از خلقش، قبل از اینکه بفرستید موزه لوور بدین اینجام بزارین تا ما تماشا کنیم. وسعمون نمیرسه تا بلاد فغانس بریم :)
پاسخ:
مسخرم کرد :(((((
فقط لذتشو ببر.
تمام.
پاسخ:
چشم :)
کامنت اول:-D 
موفق باشی:) نقاشی چیز خیلی قشنگیه

پاسخ:
XD
عاقا ما هم تمایل داریم ببینیم 
پاسخ:
:)
وای دختر ایول! خوشحالم که دوباره شروع کردی ♥________♥
پاسخ:
نبابا هی یدونه می کشم هی ول میکنم -_____-
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۷ نیمه سیب سقراطی
بلدش نیستم ولی از رنگ و بوی مداد رنگی و رنگ روغن و تمام وسایلای اینجوری می میرم از خوشی :) حیفه دختر ، حیفه ، حیفی ... 
پاسخ:
منم ازین وسایلا ندارم و بوشونو دوس دارم :(
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۵ پشمآلِ پشمآلو
عه نمدونسم ی کمیک آرتیست فالو کردم:دی
من تو line webtoon و tapas کمیکای زیادیو دنبال میکنم .. شمام سایتی چیزی داری کاراتو ببینم؟
پاسخ:
خیر :)
سبک نوشتنتو دوست دارم ، دست خودمم نیس !
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">