Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

کوتاه تلخ #4

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ق.ظ

تازه زبان باز کرده بود، من را نی‌نی صدا می‌زد. سر ناهار یک قاشق پر آش را روی لباسش خالی کرده بود و مادرش مجبور شد او را ببرد داخل اتاق و لباسش را عوض کند. با یک بلوز شلوار زرد از اتاق به سمت من آمد: "نی‌نی ببین، جی‌جی پوشیدم. "


دیگر او را ندیدم، تا چند وقت پیش خبر آمد که با ماشین یک نفر را زیر گرفته و فرار کرده؛ خانواده ی مقتول هم هیچ جوره رضایت نمی دهند و قصاص می خواهند...

چند وقت است که شبها توی خواب او را می‌بینم درحالی که طناب دور گردنش است و با پارچه ای چشمانش پوشانده اند؛ بعد رو می‌کند به من و می‌گوید :نی‌نی ببین، جی‌جی پوشیدم... 


نظرات  (۱۴)

عالی! خیلی خیلی عالی!
+ چه‌قدر شبیه پستای نیکولا بود... :)
پاسخ:
ممنون :)
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۳ پشمآلِ پشمآلو
The feels
پاسخ:
هوم؟
واقعی؟
پاسخ:
:(
اگه یک نفر رو توی تصادف کشته باشی قتل درجه یک حساب نمیشه. حکمش اعدام نیست. فقط باید دیه رو بده. 
پاسخ:
نه صرفا تصادف حکمش اعدام نیس، اما اینا همدیگه رو میشناختن و ظاهرا دعوا هم کرده بودن قبلش، یکم پیچیده س قضیه ش در اینجا نمی گنجه 
گرچه این هنوز به سن قانونی نرسیده نمیتونن کاری کنن... 
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۶ פـریـر بانو
وای خدا :((
پاسخ:
:(
:(((
خیلی تلخ...
پاسخ:
اوهوم :(

+خوبی یلدا؟
خدای من:(
پاسخ:
T_T
همیشه از اخبار ناگوار دوری میکنم، منو نگران میکنه.
انشالا به بهترین نحو حل بشه
پاسخ:
ممنون

+خیر تمایل ندارم. معذرت
بابا این پست جیگرم رو خوون کرد. چطوری خوب باشم آخه؟! :)))))
خوبم ... ممنون! شما چطوری؟!
پاسخ:
ببخشید :(

ممنون، نیستی آخه
معذرت اخه واسه چی؟!
پاسخ:
برای خصوصی
سلام 
امیدوارم فقط یه داستان باشه نه یه حقیقت :-( 
جمله ی آخر تو خواب ... 
پاسخ:
:(
دقیقا منظورم این بود که حوصله نداشتید، دیگه معذرت خواهی لازم نبود خانم
موفق باشید
پاسخ:
گفتم که، "تمایل" نداشتم
نه بابا! ببخشید برای چی! شوخی کردم! ناراحت شدم البته، پست غمگینی بود ولی شوخی کردم!
هستم ولی خسته ام!!!! مرسی از احوال پرسی.
پاسخ:
خسته نباشی :دی
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۸ فروردین دخت
:(
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">