Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

آن سم کشنده چیست که عالم همه دیوانه‌ی اوست؟

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ق.ظ

جواب: سیبزمینی سرخ کرده


[بعد از نگاه های طولانی و حسرت بار به کاسه‌ی سیبزمینی، به تحقیقات علمی و پزشکی و سلامتی و امثالهم انگشت وسطی نشان داده و به سمت آن حضرت میرود]

۹۶/۰۳/۲۱ موافقین ۱۱ مخالفین ۰

نظرات  (۲۰)

این انگشت وسطی را باید به خیلی چیزها نشان داد
پاسخ:
اوهوم...
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۰۵ معلوم الحال
ابن جفایی که شما در حف یه پسر خوابگاهی می کنید قوم مغول با ایران نکرد 😭😭😭
پاسخ:
باباااا چیه سرخکردنی همش ضرره روغنش میره توی رگها ته نشین میشه و آدم سکته قلبی میکنه میمیره -_- تازه این فقط پاره ای از مضراتشه
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۰۵ آرزوهای نجیب (:
بادمجون هم جواب خوبی هست ها😍😍😍
پاسخ:
وای نه بادمجون منو میکشه :((
البته من دوسش دارما، اون منو دوس نداره :(
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۲۱ اسمم محموده
من یه چیزی یاد گرفتم جدیدن، سیب زمینی رو میزارم آب پز شه (خیلی کم، شاید 10 دقیقه) بعد سرخش میکنم خیلی حرفه ای و خشک درمیاد :| اصلا مخصوص بازی کردن با روح و روان اون ورژن سیب زمینی سرخ کرده
پاسخ:
اوهوم امتحان می کنم ببینم چجوری میشه. ممنون
وصال توست اگر دل را مرادی هست و مطلوبی سیب زمینی!
پاسخ:
وا حضرتا!
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۵۹ آرزوهای نجیب (:
آقا برا کامنت بالایی ده دقیقه که خیلی زیاد، خمیر میشه بعد موقع سرخ کردن، فکر کنم سه دقیقه کافی باشه، خلالش هم باید درشت باشه، شبیه خلال فست فودی ها
پاسخ:
ممنون :)

اخ من خلال ریز دوس دارم ک :(
واسه بقیه باید اینطور درست کنم :))
وای وای 3>
پاسخ:
حالا دس دس :دی
:))
از اناهیتا به انای خیابان وانیلا و حالا هم فائلا
خداروشکر تو هنوز نرفتی 
سیبزمینی با اینکه جیم را مظراتی دارد اما روح را بسی خوش است:))
پاسخ:
ببخشید دیگه :/
تازه اسامی مستعار دیگه ای هم هس مال وبای قبلترش :)))
البته هم این وب و هم این اسم به خودم نزدیک تر از همیشه س
من فکر کردم میخوای بگی نمک :|
از سیب زمینی سرخ کرده اصلا نمیشه گذشت :/
پاسخ:
آخ آخ اونم هس -__-
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۶ معلوم الحال
مرسی بابت توصیه های سلامتی که داشتین
همون خورشت کا***ر رو میخوریم بسمونه :)))
پاسخ:
خب من اون قسمت ستاره دار رو نفهمیدم :دی
الان؟ سر ظهری؟ اسم سیب زمینی سرخ کرده میاری دلمونو هوایی کردی :((
پاسخ:
ببخشید :/ شب پست کرده بودمش
از عنوانش حدس می‌زدم دوست داشتن چیزی باشه ولی نه این :))

منم با آرزوهای نجیب موافقم، 10 دقیقه زیاده (من این رو تو خوابگاه از یکی از بچّه‎های ترک یاد گرفتم)

بذار منم یه چیز یاد بدم :

سیب زمینی رو با پوست‌کن ورق ورق کن بعدش تو روغن زیاد سرخ کن رنگش همون زرد کافیه و بعدش بذار تا یکم هوا بخوره اینطوری چیپس درست میشه :دی
من اینطوری درست کردم داداش 6 ساله‌ام تشخیص نداد که چیپس بسته‌بندی نیست دیگه زخامت ورقه‌ها و ... بعد یکم دستت میاد.
پاسخ:
بابا شماها چقدر سرآشپزین من نمییتونم :|

+تنکس :)
:))
پاسخ:
:دی
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۸ آلبرت کبیر
فقط با توبه درست میشه :))
پاسخ:
کار به اعدام نکشه صلوات 
دقت دارید که هرچی مضره خوشمزه است؟!
پاسخ:
دقیقا :| 
حالا نمی شه نامبرد -_-
همین اول لازمه درود بفرستم برت که عکسشو نذاشتی :دی 
ولی هدسش را انداختی به جانمان که درست کنیم =)) 
یعنی هر چی در وصف این عزیز دل بگویند کمه *___* 

راجع به اون قضیه آبجوش هم عرض کنم که باعث خشک تر شدنش نمیشه بلکه باعث میشه مثل بیرونی ها بشه که خلال های سیب زمینی کلفت هستن و توشون نرمه و بعد بیرونشون چیپسیه _ اینجوری میشه_ 
البته اگه ورقه ورقه و چیپسی کنی سیب زمینی هارو به جای خلال و بعدم تو آبجوش بزاری یه کم بمونن موقعی که می خوای سرخشون کنی زودتر سرخ میشن مثلا 6,7 دقیقه ای سرخ میشه یه ماهیتابه :-) 
دیگه همینا دیگه :دی
پاسخ:
دیگه انقدرم سنگدل نیستم :)) سر همین اسمشم کلی عذاب وجدان گرفتم :|

بابااا شماها چقدر بلدید :| حسادتم شد -_-
من اینا رو از مامانم یاد می گیرم و البته که به مرحله ی عمل هم که می رسه باز مامانم به سرانجوم می رسونه همه رو وگرنه که من به تنهایی خیلی چیزی ازم درنمیاد به واقع :دی
این دانش مادر هم که مرهون این کانال های آشپزی هستیم دیگه :))
پاسخ:
:))))))
یاد اوایل که می خواستم قرمه سبزی درست کنم افتادم. مامانم اول گف چیکارا باید بکنم، بعد هرمرحله ای که می خواستم انجام بدم یه آرنج میومد تو صورتم که حالااااااااا ایندفه رو بذار من انجام بدم، از دفعه ی بعد تو :|
و اولین باری که واقعا موفق شدم دست به لوازم ساختش بزنم اون زمانی بود که رفته بود مکه :))
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۲ آلبرت کبیر
نمیکشه خیالت راحت :))
پاسخ:
بهرحال طبیعیه که نگران جون خودم باشم :))
سلام . البته فقط گاهی این تنوع ها مزه میده . میدونی راز دنیا اینکه هر چیزی رو درست در زمان خودش بری سراغش اون وقت جز بهترین خاطرات ات میشن .

+ ممنونم از مطلب خوب تون

پی نوشت : نظرم در مورد تیتر هم اینکه هر حس خوبی تو این دنیا حاوی سمی هم هست که دقیقا این دنیا رو دچار دگرگونی کرده ! مثال زیاده مثل ( عشق ، پول ، وابستگی ) همه اینها شامل سمی مخفی هم هستند ! به قول رانندگان فرمول یک ، با انتخاب راننده برای سرعت گرفتن ماشین به مرور زمان نو بودن لاستیک از بین میره و این کاملا بستگی به این داره که راننده چقدر بخواد به ماشین فشار بیاره . سوال اصلی مهندسان اینه که تو حاظری برای کدوم نتیجه چقدر از لاستیک ماشین ات رو استفاده کنی ؟
پاسخ:
اوهوم..
چه خوب گفتید 
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۱ سنگ مصنوعی
سلام
مطلب مفید و ارزنده ای ارائه دادید استفاده کردیم ممنونم ازتون دوست عزیز
پاسخ:
چرا هرزنامه کار نمی کنه :-؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">