Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

La Petite Mort (#ترجمه)

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

Le temps d’un souffle coupé

Par un soir tardif d’été

Les anges partirent avant

Et leurs visages tachés de blanc

Je crois qu’il est trop tard

Pour t’avouer que j’ai mal

À mon coeur mourant

Et mes souvenirs tachés de blanc

Si l’on me perd, sache que je serai la tienne
Et au creux de ses bras, la mort nous bercera
Car si l’on me perd,
c’est seulement pour rester la tienne
Et au creux de ses bras, la mort nous bercera

La pluie coule sur mes tempes
La foudre chante ta descente
Blottie contre ma vie
Ton rire résonne et puis s’enfuit
Je crois qu’il est trop tard
Pour te dire que ça fait mal
Mon coeur n’est plus comme avant
Car il s’endort tout doucement

Si l’on me perd, sache que je serai la tienne
Et au creux de ses bras, la mort nous bercera
Car si l’on me perd,
c’est seulement pour rester la tienne
Et au creux de ses bras, la mort nous bercera


مرگ زودرس

وقت نفس گرفتن است

برای یک بعد از ظهر آخر تابستانی

 قبل از همه، فرشتگان با صورت های سفید شده ترکم کردند

 فکر می کنم دیگر  خیلی دیر شده است..

 

اعتراف میکنم که دارم اذیت می شوم و درد دارم

با قلب در حال مرگ

و خاطرات سفید لکه دار 

اگر تو حالا مرا از دست دادی، بدان که من مال تو خواهم بود.

و در حفره ی میان بازوانش (آغوش خالی)،  مرگ برایمان لالایی می خواند

 

چون اگر من را از دست بدهی، فقط برای این است که تو را نگه دارم

و در آغوش تهی اش،  مرگ برایمان لالایی می خواند

 

باران به شقیقه هایم میکوبد 

رعد و برق از هبوط تو می خواند

زندگی من را در بر گرفته اند

خنده های تو طنین انداز می شود و سپس کمرنگ و محو می شود

فکر می کنم که دیگر خیلی دیر شده است 

 

اعتراف می کنم که دردناک است 

قلبم مانند قبل نیست

و دارد آرام آرام به خواب می رود...


 

Artist: Cœur de pirate
Album: Blonde
Released: 2011

 

download

۹۵/۰۶/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۲)

مرسی .اه
پاسخ:
:))
چقدر خوبن این پستات اخه ،چقدر چقدر ^ـ^مرسی از وقتی که میذاریـ^ـ^
پاسخ:
قربانت عزیزم ^_^
مرسی از لطفت

راستش اینا رو معمولا برای آهنگایی ک میذارم کانال ترجمه میکنم و لینک میدم، آهنگ خارجی ک میذارم بعضیا میگن ما نمیفهمیم و اینا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">