Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

ایرانی می‌تواند، اما.....

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ب.ظ

گشاد است.


+ یک لطفی به خودمان کنیم و سال جدید متفاوت باشیم. کوشاتر و مصمم‌تر. احترام به خودمان طور مثلا.

۹۶/۰۱/۰۶ موافقین ۱۷ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۷)

زیبا بود :| 
پاسخ:
یه دوستی داشتم هر وقت میگفتم نمیتونم فلانکارو انجام بدم، میگف ایرانی میتواند. این نتیجه گیری من بود در راستای اوضاع کلی خودم  
D:
+ اینکه یه مسئله ی عادیه (:
پاسخ:
باید عادی باشه ینی، که با افتخار هم بگیم؟
یک مشاهده جالب دیگه هم اینه که این قصه ای که گفتی را برای مام وطن داره وقتی میره اونطرف درست میشه ;)
پاسخ:
چرا واقعا. همیشه باید چوق بالاسرمون باشه انگار
ما از لفظ فراخ استفاده می کردیم به جای این کلمه وقتی دبیرستان بودیم:))))


پاسخ:
اوخی چه با ادبید شما. دنیا دو روزه باباع 
چشم .
من که این سال جدید لودر طور دارم همه چی رو میکوبم از نو میسازم ...
پاسخ:
خدا قوت هم شهری :/
احترام به خود یکی از بهترین کارهایی که ادم میتونه در حق خودش بکنه
پاسخ:
دقیقا همین طور می باشه
به خودمون احترام بذاریم و با ادم های بی شخصیت دهن به دهن نکنیم:|
احترام بذاریمو هر حرفی رو نزنیم..
کاش..
پاسخ:
ای کاش ها...
کوشاتر و مصمم‌تر گشاد باشیم؟ 
پاسخ:
میتونیم هرچیزی باشیم. انتخاب خودمونه  
۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سال خوبی بسازیم:)
پاسخ:
اوهوم :)
ایرانی نه جاهل است به این معنا که علمش را ندارد. و نه عاجز است به این معنی که فن و لوازمش را ندارد! ایرانی تنها گشاد است.
تمام!
پاسخ:
زدی تو خال عاقا :|

کاملا موافقم. 
چرا واقعا جو اینجا، جو گشادی شده؟ :/
پاسخ:
چون هیچکس براش مهم نیست. نه زندگی خودش نه آینده ی کشورش نه هیچی
جالب همه هم میدونیم ایرانی گشاده :/ ولی کاری نمیکنیم، کم کم داره این نوع جمله ها شعار میشه... 
پاسخ:
شعارش هیچی، داره افتخار میشه. الان ملت با خنده اینو به همدیگه میگن
است.
پاسخ:
هوم؟
عاقا پس این دانشمندا دارن چیکار میکنن؟! چرا هنوز نتونستن چیزی واسه درمان گشادی کشف کنن آخه؟ چرا علم هنوز اونقد پیشرفت نکرده خب؟! 

پاسخ:
همینکه نشستیم تا برامون کاری کنن خودش گشادی محسوب میشه ها :دی
من با اینکه ایرانی گشاد هست یا نیست کاری ندارم، تصمیم گرفتم که خودم اینطور نباشم و از وقتی که این تصمیم رو گرفتم، زندگیم خیلی بهتر شده. 
بی انگیزه بودن و بی هدف بودن دلیل اصلی گشادی هست. وقتی آدم هدفی داشته باشه که واقعا از عمق وجودش بخواد بهش برسه، شب هم نمیتونه بخوابه، هر کاری بتونه واسه هدفش انجام میده. 
در واقع ایرانیا یه جور نیستند که بشه یه صفت رو به همه تعمیم داد، این خودش یه جورایی شبیه این هست که بگیم ترک ها فلان هستند، رشتی ها فلان و  لرها فلان ...  در حالی که من گاهی حتی برعکس اون صفات رو دیدم توی آدمایی که میشناسم. پس بهتره روی خودمون اسم نگذاریم و به جاش تلاش کنیم. 
پاسخ:
شما رو ارجاع می دم به جواب کامنت اول
چشم
پاسخ:
آورین 
موافقم با اون قسمتی که حداقل به خودمون احترام بزاریم 
نیاز دارم اینو بیشتر تکرار کنم با خودم 
پاسخ:
منم هم -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">