Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

دوران سرکشی

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۲ ب.ظ


این دندان عقل پایین سمت راست من است.

اولین باری که دندان پزشک تپل و خنده رویم عکس را دید، گفت که دندان سرکِشت فقط یک شاخ کم دارد. مامان گفت که دندانت هم مثل کارهایت آدمیزادی نیست و نظر یکی از دوستان شیرازی این بود که دندانم یک رگ شیرازی داشته و گفته حالو بذار یکم بخوابیم کاکو، بعدا.

اما خودم وقتی اولین بار عکس را دیدم، به این فکر کردم که دندانم هم مثل خودم لجباز است و نمی خواهد مثل بقیه باشد، و با در نظر گرفتن اینکه این دندان، دندان عقل من است؛ تا وقتی که از جا در نیامده همین آش است و همین کاسه، و اطرافیان طفلکی ام باید همچنان به تحمل سرکشی ها و لجبازیهایم ادامه بدهند.

البته دندان عقل جبهه ی مخالف، یعنی پایین سمت چپ هم با یک زاویه ی 45 درجه نسبت به افق روییده و این یعنی حتی اگر از شر آن دندان سرکش هم خلاص شوم، باز هم دوزی از دیوانگی را خواهم داشت و خب، این دیگر نمک زندگی است.

خلاصه اینکه، بیشتر از یک سال است که قرار است دندانم را جراحی کنم و راستش را بخواهید مثل سگ می ترسم. یک نفر می گفت وقتی دندان را بیرون می آورند، با همان قیافه ی خونی نشانت می دهند و مجبورت می کنند که خوب نگاه کنی. این نتیجه ی سرکشی است. تو را از ریشه در می آورند و توی سطل زباله می اندازند و جایت را بخیه می زنند و چند وقت بعد، انگار نه انگار که روزگاری وجود داشته ای.

وقتی که سرکشی و برخلاف جهت جریان شنا می کنی، دیگران شاید تحسینت کنند، اما هیچکس تو را نمی خواهد. مثل نقاشی که هزاران نفر به گالری اش می آیند و صرفا نگاه می کنند و می روند، شاید هم سوالی بپرسند اما هیچکس حتی یک تابلو هم نمی خرد. شاید صرفا برای آدمها عجیب باشی و بخواهند بیشتر راجبت بدانند، اما به محض اینکه کنجکاوری شان ارضا شد، خیلی راحت ترکت می کنند و دوستانشان را از بین آدمهایی انتخاب می کنند که بودن با آنها هییچ ریسکی برایشان نداشته باشد و کسانی که برای جلب نظرشان تلاش می کنند. و بعد تو می مانی و خودت، به انتظار روزی که از ریشه درت بیاورند و توی سطل زباله بیندازند.

۹۵/۱۲/۱۴ موافقین ۱۳ مخالفین ۱
Faella

نظرات  (۱۷)

واقعا چرا بهش میگن دندون عقل؟ :|
اینکه از هر احمقی احمق تره که. آخه کدوم عاقلی اینجوری رشد میکنه؟
:)
پاسخ:
هروقت جواب اینکه چرا الان ترامپ رییس جمهور آمریکاس پیدا شد، اینم پیدا می شه.
ینی درواقع از جواب اون میشه به این رسید
منم میترسم از جراحی کردن دندون عقل ...
مال من صاف دراومده منتها نصفش دراومده نصفش داخله ، انگار حجاب گرفته خیر ندیده . هر چند وقت یبار یه حرکتی میزنه و من تا چند وقت نمیتونم دهنم رو باز کنم بعد درست میشه !
پاسخ:
احتمالا آقاشون گفته خوشگلیاشو به کسی نشون نده :دی
واقعا حرکت بسیار متحیرالعقولی زده این دندون ِ ساپوزد تو بی عقلت :|
برای چی رو به اونوره آخه :)))))
پاسخ:
یه کیلومتر توضیح دادم که واسه چی :))) چون مال منه :|
حیف خود دندون عقل کجه وگرنه میزدم تو سرش :|
پاسخ:
تو یجوری بزن صاف شه :))
دندون عقل من خیلی باحال دراومده. البته نمیدونم عقله یا نه! متوجهش نمیشم! یه مدلی دراومده که انگار داره به بغل دستیش طعنه میزنه که برو که من اومدم!
من جراحی تاحالا نداشتم خدا رو شکر ولی کلا از کارای دندون پزشکی نمیترسم. شاید چون حتی دندونای شیریم رو هم محبور شدم برم برام بکشن! خودشون کنده نمیشدن! از بچگی عادی شده برام!

پاسخ:
واییی -_- عزیزم کوچولو بودی ک :(

من سنگینترین عملیاتی که رو دندونام انجام شده پر کردن بوده :/ واسه همین میترسم
این پستتون به این آهنگ خیلی شبیه بود

http://bayanbox.ir/download/6944765322273127011/Dahani-Jerideh-Az-Faryad.mp3
پاسخ:
ش.ن دیگه شده مدرسان شریف. کی؟ چی؟ کجا؟ فلانی!
۱۴ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۵۴ نیمه سیب سقراطی
سرکشی دندون عقل من بیداد میکنه ! هر 4 تاش افقی بودن خیر ندیده ها ! دو تا شو با خون جیگر جراحی کردم دو تا دیگه ش مونده که دگ ترس غالبه :))
پاسخ:
یا حضرت استخدوس! هر چهاااارتااااش؟؟ -_-
بدار باشن چه کارشون داری :))
پاسخ:
والا من کاریش ندارم، این هر چندوقت یبار چرک می کنه کوفتم می کنه هرچیزی که میخورم رو :|
تازه زده ترتیب دندونامم بهم ریخته و کلا خیلی قلدره -_-
آخ آخ
داغ دل من تازه شد!!

منم باید برم دندون عقلم رو عمل کنم ولی جرات نمیکنم. مال منم چموشی کرده
پاسخ:
این دندونای عقل معلوم نیس فازشون چیه. بیشترشون کشیدنی ن اگرم بمونن از اولین دندونای خراب شونده ن و چون اون ته ن درست کردنشون سخته :/ 

+امیدوارم جراحی راحتی باشه و اذیت نشید
چقدر عجیبه این دندون :-O
ان شاء الله که عمل سختی نداشته باشی
پاسخ:
ممنون... وقتی یکی از دوستان توی کامنتا گفت هرچهارتا دندونش اینطوری بوده از خودم خجالت کشیدم بابت غر زدن به این یدونه طفلی
می‌دونی تو از من از لحاظ شجاعت یه درجه جلوتری! تو حداقل رفتی عکسش رو گرفتی! من همونم نرفتم هنوز
پاسخ:
خب من اگه عکسشو نگرفته بودم که کلا از وجودش بی اطلاع میموندم :| بعد عکس تازه دکتر گف یه دندونت اینجوریه زده همه رو بهم ریخته
به نظرم نشسته به تماشا. تماشای غذاهایی که میان توش و رنگارنگن. سینماییه دهان هم واسه خودش

تقریبا یک ماه پیش چهار دندان با هم جراحی کردم
درد که داشت ولی خوش گذشت
پاسخ:
این عکسی که گذاشتم دندون من نیست، تو اینترنت دیدمش و اصلا بخاطر عکسه پست رو نوشتم. مدل لباس دوختن واسه دکمه :))
دندون توی عکس یکمش اومده بیرون، مال من کلا اون توعه. نه میتونه چیزی رو تماشا کنه نه غذا و اینا بره بینش :|

خوش گذشت؟؟؟ :|||
۱۵ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۴۹ شِـــ‌یدا ..
دندون عقل نهان...یه چیزی در موردش نوشتم اما حس پست کردنش نبود. 
واسه بچه سوسولاییه که فک کوچیکی دارند :)) میگن هر چی زودتر عمل بشه، راحت‌تره و عوارضش کمتره. من تابستون یا پاییز سال آینده قصد اقدام دارم، اگه عمری باقی باشه البته.
+برو، نترس. من بهت قول میدم‌ که زنده میمونی(الکی دارم میگم که ترست کم شه)
پاسخ:
:| مرسی واقعا :))

خب زنده که می مونم، به قول اون یارو تو فیلم بیگ فیش، وقتی مطمئن باشی کاری که انجام میدی قرار نیست بکشتت دیگه ترسی که ازش داری مسخره می شه. البته دیالوگ یارو این نبود، صرفا نتیجه ی من از مجموع دیالوگا و داستان فیلم بود :|

۱۶ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۱۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
جوابم را از جواب کامنت آقاگل پیشاپیش گرفتم!
یه خورده تلخه وقتی فکر کنیم پایان همه اونایی که خلاف جهت شنا میکنند،سطل زباله ست!
پاسخ:
حالا صرفا نه سطل زباله، اما معمولا تنها می مونن..
منم تمایل عجیبی به خلاف جهت رفتن دارم، اما خوشبختانه دندونام از این بازی‌ها در نمیارن... :))
پاسخ:
خوبه باز 
مگه میشه؟ آخه این چرا این شکلی رشد کرده @_@

چه حقیقت غم انگیزی...هیییممممم....
پاسخ:
میفرماد من هیچ دفاعی از خودم ندارم :))
اتفاقا من قصد داشتم بروم دندون عقلم را بکشم، بعد دکتر عکس را که دید 
گفت اون اندازه که قرار بوده خراب کاری کنه و دندون های کناری رو کج کنه، کرده، الان ولش کن دیگه کاری به کارش نداریم :-|

ولی این عکس که تو انداختی خداییش دندان عقل سرکشی است :دی
پاسخ:
عجب :/
بعد فک کن من قدر خرج ارتودنسی کردم نوجوونیام، بعد ایشون خیلی شیییک زد همه رو بهم ریخت -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">