Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

#2 Note to self

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ق.ظ
احساس خود خاص پنداری و خود خفن پنداری اکثرا نشأت گرفته از حماقت است.
مرز بین اعتماد به نفس مفید و حماقت را برای خودت پررنگ کن.
۹۵/۱۲/۱۱ موافقین ۱۲ مخالفین ۰
Faella

Note to self

نظرات  (۹)

۱۱ اسفند ۹۵ ، ۰۵:۴۹ شِـــ‌یدا ..
الان رفتم نگاه کردم. دیدم مرزی بین‌شون وجود نداره. به قول یه بنده‌خدایی، آدم اگه نفسش رو بشناسه٬ هیچوقت بهش اعتماد نمیکنه.{ترجمه‌ی حرف بنده‌خدا؛ منظور اینکه اعتمادبه‌نفس کلا یه ترکیب تخیلیه}
پاسخ:
 اینطوری هم نه دیگه 
چشم :دی
پاسخ:
بی بلا :دی
آخ آخ گفتی، گل گفتی!
پاسخ:
مثل یه بلبل گفتم؟ :دی
اصلا این مرز رو سیم خاردار میکشیم :))
پاسخ:
نه اتفاقا باید جلوی چشمت باشه که حواست بهش باشه
هممون مخاطبیم ولی رونوشت ویژه به دوستان اینستاگرامی!
پاسخ:
مخاطبش خودم بودم اول از همه
البته بیشتر حماقته.
پاسخ:
در مقایسه با چی
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۱۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه دوستی دارم که یه بار به یه دوست دیگه گفت:گرفتار خود داف پنداری شدی!!
حواسمون رو جمع می کنیم.
پاسخ:
اینو که همه دخترا بهمدیگه میگن :))
باشه.
پاسخ:
باشه ت بی بلا :د
من فکر می کنم کسانی که اعتماد به نفس کافی در مورد توانایی هاشون ندارن یا نتونستن به موفقیت بزرگی دست پیدا کنند خود خفن پندار می شن، چون توی ذهنشون اون موفقیت رو بازسازی می کنند و فکر می کنند حقیقت داره
پاسخ:
چی بگم والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">