Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

چقدر آشنا....

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ


از کتاب سبکی تحمل ناپذیر هستی (بار هستی)/ میلان کوندرا




سوال اینجاست، که آیا جامعه ی ما یک جامعه ی مرفه محسوب می‌شود؟

۹۵/۱۲/۰۲ موافقین ۷ مخالفین ۰
Faella

کتاب

نظرات  (۹)

۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۵۰ فیلو سوفیا
کتاب محشری بود:)
پاسخ:
خیلی... واقعا حیفش که فیلم مزخرفی ازش ساختن
والا فکر کردم منو میگی ها خخخخخ
کتایش رو نخوندم ولی بهش میاد خوب باشه :)
پاسخ:
عه من الان تو وبلاگ شما بودم :|
هنوزم هستم ینی :)))

اره من خیلی دوست داشتم کتابو. نویسنده بسیار زیبا شخصیت هارو تحلیل کرده 
جالب بود با تشکر از معرفی کتاب . بیشتر از این کارا کن ترجیحا گلچینی مثل گلچین موزیک هایی که میذاری اگه داری من خیلی خوشحال میشم رفته رفته معرفیشون کنی . 
پاسخ:
این کتاب خیلی خوبه. من واقعا لذت بردم ازش

البته خیلی معرفی کتاب نبود این پست، این متن رو میخواستم منتشر کنم بیشتر
اون آخرش خیلی خیلی زیبا بود.
پاسخ:
کتاب زیباییه کلا
جامعه ی ما داره اشتباه میزنه! مرفه کجا بود؟ :)
پاسخ:
خلیلی خوب بود :)) واقعا

البته علم هم نیازه اما نه اینکه دیگه بهونه ای برای بیکاری باشه 
در مورد متن آخه واقعا فک نکنم نظری که من میخوام بدم در قالب کامنت بگنجه . واس همین نظری ندادم . از بس نظر هام طولانیه میترسم نظر بذارم . 
پاسخ:
کلی گفتم، منظورم این نبود ک همه موظفند نظر بدند.
ولی اگر چیزی میخوای بگی راحت باش منکه مشکل ندارم با نظر طولانی 
به نظرم مرفه بودن یک مفهوم نسبیه. نمیشه گفت هستیم یا نیستیم.
پاسخ:
از این منظر که آیا واقعا جامعه در شرایطی هست که به اینهمه عالم بی عمل احتیاج داشته باشه؟
ببین دیگه چقدرررر جامعه ی ما داغونه که در عین بی دانشی محض و نقطه ی مقابل مرفه بودن، به همچین درجه ای رسیده :|
پاسخ:
-----_____----- به توان زیاد 
من با تعریف کوندرا از جامعه مرفه اصلا موفق نیستم.این جامعه می شه جامعه ی انتلکت بدون داشتن افرادی که از پس کارهای یدی بربیان.
میزان شو آف در چنین جامعه ای قابل تصور نیست...
پاسخ:
من با تعریفش موافقم، منتها یه سری جوامع _به قول دوستمون_ دارن اشتبا می زنن :|
یعنی خودشون فکر می کنن جزو این دسته ن درحالی که نیستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">