Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

زمستان ...سکوت... و برف...

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۵ ق.ظ


سالها پیش جلوی در خانه مان متولد شد و اسمش را گذاشتم اَلفی.
نمی دانم چرا.
اما همین توده ی سفید خندان می‌تواند در گرمترین و مزخرفترین روزها هم یک لبخند کشدار به صورتم بچسباند


۹۶/۰۴/۰۳ موافقین ۹ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۲)

۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۷:۵۴ پشمآلِ پشمآلو
جقد دلم برف خواست
پاسخ:
من تابستونا دلم برف می خواد زمستونا آفتاب :|
=))))
پاسخ:
:دی
چه باحاله D:
+ شبیه شخصیت کارتونی شده، یادم نمیاد کدوم /: همینجوری یه توده بود چش و دهن داشت D:
پاسخ:
همونکه مامانشو گم کرده بود؟ :دی
اسمشو یادم نمیاد -_-
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۵:۰۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
الفی:)))
چه میخنده:)
پاسخ:
^_^
۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۳ نیمه سیب سقراطی
آخی ی ی ... برف :)
پاسخ:
هاع :(
روزهای به این بلندی و با این دمای زیاد اصلا خوب نیست


پاسخ:
اوهوم -_-
۰۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۵۲ آقاگل ‌‌
منو یاد امنیشن فروزن میندازه این :)
پاسخ:
اسم ادم برفی اون اولاف بود، احتمالا داداش اینه :)))
البته مال من بزرگتره هاااا، فککنم متولد سال 88، 89 ایناس 
یاد یک عدد یوتیوبر افتادم که نصفه نیمه یکی از ویدیوهاش رو دیدم. اسمش الفیه و خب لهجه ی بریتیش خیلی خفنی داره!
اگر زیاد سخت نگیریم یه جورایی قیافه اش هم به این توده برف شما می خوره:دی
سرچ کن alfie deyes

+ من پارسال برف ندیدم! دو سه باری که شهرستان بودم تهران برف اومد و من ندیدم. بعد اون موقعی که من تهران بودم شهرستان شونصد متر برف اومده بود! امیدوارم امسال بتونم ببینم:(
پاسخ:
میشناسم الفی رو :)) پارتنر zoella س، که اسممو ازش الهام گرفتم =))
طفلی کجاش شبیه اینه =)))) عااالی بود رو زمینم الان :)))

+پارسال فاجعه بود تهران :| همون بهتر ک ندیدی
آره فک کنم /:
پاسخ:
من چوبین تو ذهنم بود، الان رفتم سرچش کردم دیدم اونقدرام شبیه نیس :/
واقعا همین فقط فکر کردن به برف لذت بخشه تو این روزها و این جهنم :|
پاسخ:
فکرش و عکسش آره :دی
عه اسمت از Zoellست!!!!
من کلی دقت کردم به عکس دو تا الفی ها و خب به این نتیجه رسیدم که خیلی شبیه‌ هستن!!! چشمای برفیه فقط چپکیه! وگرنه خنده شون عین همه:دی

ببین:
http://bayanbox.ir/view/5500330948014994683/AlfieX2.jpg
خدایی شبیه هم نیستن؟!!! :دی

پاسخ:
نه حالا شوخی کردم. بعد اینکه با زویی آشنا شدم دیدم که عهه چه باحال اونم از همین فرمت ساخت اسم استفاده کرده :)) البته کانال زویی رو هم دنبال نمی کنم، ویدئوهای جویی گریسفا رو قبلا میدیدم، زویی هم تو چندتاش بود 

+عزیزمممممممممممممممممممممممممم نشسته مقایسه کرده =)))))) عاشششششششقتم ینی :* :)))))))
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۴:۲۰ پنیر سوئیسی

قبلنا ورمیداشتیم گلوله های برف رو روی زمین میغلتوندیم دوساعت طول میکشید تا چند تا گلوله ی بزرگ درست بشه بعد با بدبختی گلوله ها رو روی هم سوار میکردیم بعد میرفتیم دمبال ما یتعلقات آدم برفی که شامل شاخه و هویج و و ذغال و این چیزا میشد... امروزه دیگه با گذاشتن دو تا برگ و یه شاخه بر روی یک کپه برف هم میشه آدم برفی درست کرد. کلا همه چیز داره به سمت مینیمال شدن پیش میره در عصر حاضر.

:D

ولی جدا جالبه، صرف این که دو تا برگ و یک شاخه در یک حالتِ خاص روی یک توده ی برف چیده بشن ، یک دفعه اون توده ی برفی که هیچی نیست، شخصیت پیدا میکنه و از هیچ تبدیل به یک موجود زنده و بامزه میشه!

چقدر حرف زدم امروز :/

پاسخ:
:))))
مهم همون حسه س دیگه، که منتقل شه :دی
راستش من فک کردم فقط خودم میفمم چیه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">