Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

اولین پست سه قلو 1 1 1

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ق.ظ

یکی از حیف ترین حیف ها این است که مسج و ایمیل و چیزهایی ازین قبیل جای نامه های کاغذی را گرفته.

وقتی که مردم روی چیزهایی که باید بنویسند فکر می کردند و برای هر لغتش وقت می گذاشتند و اول چرک نویسی می نوشتند و بعد با یک قلم خوب روی کاغذ تمیز، با دقت پاکنویس می کردند. حتی گاهی وقتها یک نقاشی کوچکی هم کنارش می کشیدند. و یک نفر این کار را می کرد فقط برای تو.

و دقیقا وقتی که اصلا انتظار نداشتی، یک نفر در خانه ات را می زد و آن نامه ی پاک نویس شده را داخل پاکتی که آدرس تو رویش نوشته شده بود تحویلت می داد و خرکیف می شدی. 


یکی از حیف ترین حیف ها این است که دیگر برای گفتن حرفهای مهم‌مان به آدمهای مهم‌مان، "وقت" نمی گذاریم...

۹۵/۱۰/۱۰ موافقین ۱۸ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۰)

من ولی هر باری که واسه یکی از دوستان بلاگر می خواستم یه چیزی بفرستم ( که در بیشتر موارد دستبند دوستی بود، چرا که در قدیم الایام به بافت دستبند دوستی معروف و مشهور بودم :دی ) یه نامه هم ضمیمه‌اش می‌کردم:)
الان دقیقا یاد همون پاک نویس کردنا و چندبار نوشتنا افتادم ^__^
فکر کنم همین ما بلاگرا ازین نامه‌ها گرفتن واسمون ذوق مندانه باشه :))

پاسخ:
آخی ازین دستبند رنگی رنگیا؟
من اسمشو نمیدونستم بش میگفتم دستبند مرواریدی. یه دختره بود به این اسم، و همیشه یه دونه ازینا از کیفش آویزون بود داشت میبافت در همه حال :/  نمیدونم چرا من هیچوخ تلاش نکردم یاد بگیرم -_-
۱۰ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۷ صبا مهدوی
اون نقاشی کوچیک کنار نامه ...چقدر اهل حاشیه هم من:)

+پست سه قلو چیه؟
پاسخ:
اون شمعووگلوپروانه ها ک زیر نامه های عاشقانه میکشیدن برای مثال :)))

+اولین پست سه رقمیه که ارقامش یکیه :دی سه تا یک 
من نامه مینویسیم همیشه به دوستم :)
پاسخ:
عزیزم :) کار خوبی میکنید 
دوستیتون پایدار ^_^
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۷ .: جیرجیرک :.
قبلنا میشد از روی دست خطِ نوشته ها صاحبش رو حدس زد. اما حالا تمام حرف هامون توی قالب پیام های تایپی رد و بدل میشن. دیگه هیچ کس یادش نیست فلانی "ی" آخر کلمات رو چطور می کشید. کی شسکته می نوشت. کی خطش خوب بود و همیشه فرم ها رو پر می کرد...
پاسخ:
دقیقا، داشتم ب همین فک میکردم.
ک الان دستخط دوستان و نزدیکانمم دیگه نمیدونم چجوریه. 
باز ایمیل یچیزی، این تلگرام -_- میری حال یکیو م بپرسی همش استیکر میده 
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۲ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
نامه‌های الکترونیکی روح نداره آبجی حقیقتش
پاسخ:
درسته ..
آره
عکس پروفایلت یعنی چی؟
پاسخ:
کلید فا است این.
 bass clef
من هر وقت نامه رسون زنگِ در خونه رو میزد از خوشحالی منهدم میشدم.
گذشت.
پاسخ:
اوهوم خیلی حس خوبی بود... همه دور اونی ک نامه دستش بود جم میشدن...
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۰:۲۷ بانوچـ ـه
حسرت :(
پاسخ:
:(
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۵ الکس وات
خیلی وقت هست که دیگه آدم ها برای آدم ها وقت نمیذازن . یعنی میذارن . ولی نه از روی وجدان ، از روی حساب . حالا همین هم بد نیست که از روی حساب هم که شده برای همدیگه وقت بذارن . اما ، من مثلا دوست دارم اگر هدیه ای میگیرم . اون هدیه قبل از من برای اون کسی که داره اون هدیه رو به من میده ارزش داشته باشه . اکثرا فکر میکنن اینکه صرفا یه هدیه گرون باشه این حس رو تداعی میکنه . ولی اصن مهم نیست . اینکه یکی واسم یه چیز گرون میخره نشون میده براش آدم مهمی ام نه اینکه برام ارزشی نداشته باشه . ولی به قول تو توی همون مقطع . کسی که وقت بیشتری رو میذاره برای درست کردن یه کادو . یا یه چیزی از خودش رو به من میده طبیعتا ارزشش برای من بیشتره . 
 
پاسخ:
بله دقیقا
اون کاری ک زحمت پاش رفته حتی اگه ارزش مادی م نداشته باشه عزیزتره
چقدر دلم نامه میخوادددددد
پاسخ:
اوهوم منم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">