Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

بخش دهم، شستن هندوانه با تاید -_-

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ق.ظ

هیچ چیز تمیز نیست مگر اینکه بوی مواد شوینده قوی از آن ساتع شود

از خاطرات یک وسواس، جلد ۲۱ م

۹۵/۰۹/۳۰ موافقین ۹ مخالفین ۱
Faella

نظرات  (۷)

حتی تصورشم وحشتناکه! #تاید
پاسخ:
-_-
هرگز 😔
پاسخ:
هرگز وات؟
من با ریکا میشورمش. یبارم شلیل ها رو محکم شسته بودم پوست شون از بین رفته بود ...

پاسخ:
شلیل ظریفه خب. هندونه رو میشه با هرچیزی شست :دی
۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۰ Vincent Valantine
هم اتاقی‌های من به شستن هیچی اعتقاد ندارند و تازه من رو مسخره کردند می‌خوام هندونه بشورم.
یکی گفت ما بچّه بودیم هندونه رو می‌زدیم زمین هرکی یه تیکه برمی‌داشت :|
پاسخ:
یا خدا
من اگه اونجا میبودم و این صحنه رو می دیدم الان در آی سی یو بودم -_-
موافق نیستم ،حد اقل هندونه باس بوی هیچی بده تازه یه ذرش هم گلی باشه هم اشکالی نداره..
پاسخ:
نههه :/
۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۱ معلوم الحال
خانوم مراعات کنید :)
یلداتون مبارک 🍉
پاسخ:
ممنون :)
اونم با سیم ظرفشویی لابد :))))

پاسخ:
:دی دیری دیدی دیییی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">