Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Hamartithia

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ق.ظ

ساعت 1 شب است و من درحال هضم این حقیقت غیر قابل باور، که نزدیک نیم ساعت از وقت گرانبهایم را صرف پیدا کردن بطری عرق گل گاو زبان کردم و به غرغرهای ادمِ پشت تلفن گوش دادم که معلوم نبود مشکلش چیست و واقعا چه می‌خواهد. می‌دانید، بعضی از آدمها مثل نرم افزار واتس اپ می‌مانند، که وقتی منقضی میشود مثل آدم زر ش را نمی زند. نمی گوید آپدیتم کن. گیر میدهد به تاریخ و ساعت گوشی، و باید خودت به حول قوه ی الهی بفهمی که عالیجناب چه مرگش است.

بلاخره بطری گل گاو زبان رخ نمود و درحالی که به دو سی سی باقی مانده اش نگاه می کردم طبق مراسم اختتامیه همیشگی، به این فکر کردم که اگر می توانستم آن را توی سوراخ دماغ کسی فرو کنم آن شخص چه کسی میبود، و دو نفر را برای این قضیه کاندید کردم. یکی شخص پشت خط و دیگری پسر همسایه پایینی که کلا حس می کند قرار بوده به شجریان بعدی تبدیل شود اما به دلیل کمبود مسابقات خوانندگی و the voice در سطح کشور، استعدادش دارد هدر میرود و باید قبل از روانه شدن به زباله دان تاریخ، جهانیان را با آن موهبت الهی مستفیض کند. صبح و شب هم ندارد، و گاهی در ساعات بوق شب یکهو به سرش می زند که به پیروی از جیرجیرکها و جغدها و اینها زیر آواز بزند. 

و چه رحمی به جامعه ی بشریت شده که با اینهمه مصرف عرقیجات گیاهی، قرار نیست واقعا کسی را با بطری‌هایشان مجازات کنم. آن وقت یک نفر باید دکترم را در جریان می گذاشت که برای حفظ بقای منابع کره ی زمین هم که شده، دوره ی درمان من با عرقیجات را هرچه زودتر تمام کند. وگرنه آدمهای بیشتری با سوراخ دماغهای یک وجبی به جمعیت کره ی زمین می پیوستند و مقدار زیادی اکسیژن توسط بینی این افراد بلعیده می شد و حتی ممکن بود این شمایل توسط افراد طرفدار مد دنبال شود و شاهد عقب‌نشینی غمگینانه ی نسل انسانها به Nasalis larvatus بشویم.


پ.ن 1: البته آن بینی عظیم معروف مربوط به حیوان نر است. ناسالیس های خانم هم ظاهرا از طرفداران عمل بینی اند.


پ.ن 2:به دوستان قند نباتی  که در پی پست قبل فرمودند، خب برو سه راهی بخر: ریلی؟؟؟؟؟؟ -_-
۹۵/۰۹/۲۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۱)

چقد با این پست خندیدم... از تشبیهاتی که می کنی خیلی لذت می برم...تشبیهات به روزی داری...مثلا اینکه من فکر می کردم این واتساپ فقط رو مخ منه...
پاسخ:
نوش جان ^-^
نه واقعا. خیلی موجود رو مخیه -_-
:))))))) خدا رحم کرد پس ،تازه خوبه اثر ارامبخشی هم داره :دی
+من نمیدونستم گل گاو زبون عرقشم هست! فقط دمنوششو میشناختم
پاسخ:
آره عرقشم هست، البته به گفته ی دکتر دوز شون باهم فرق می کنه :))
۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۶ فیلو سوفیا
منم میخواستم بگم سه راهی بخری ولی گفتم: بقیه میگن حتما؛)
پاسخ:
آخه من به عنوان یه فانتزی اینو گفتم، خب سه راهی که بدیهی ترین چیزه :/
البته که یه دلیل دیگه هم داره، چون پریزه بالای تختمه سه راهی بزنم بهش قلمبه می شه و شبا که لپتاپ رو میذارم تو برق که تو ساعت دانلود واسه خودش کار کنه ممکنه توی خواب پام بخوره بهش و خاموش شه. لپتاپم باتری نداره و با برق شهری کار میکنه چون -_-
نه، مربعی بهتره 🙂
پاسخ:
نگرفتم؟ :/
کالم داون بیبی :دی 

ولی خواستی این دماغ‌ها رو کن فیکون کنی، رو من به عنوان یار کمکی حساب کن، تا آخرششش باهاتم [ آیکون جلو بازو باد می‌کند با پس‌زمینه‌ی آهنگ راکی] 
=)))
پاسخ:
با بکگراند شعله های آتیش هم :)))
خدا رو شکر از این شجریات ها (شجریان) دور و بر ما نیست.
:-)

پاسخ:
واقعا. خوشبحالتون
واسه پسرا که مسابقه خوانندگی « شب کوک » هست :)))) 
... شجریان بعدی ....  D:  
خدا رو شکر من جای تمرین دارم و از این فحش ها نمیخورم :))) 
پاسخ:
ایشون در سن بلوغ بسر میبره و واقعا زیر آواز زدن با صدای دو رگه خیلیه بنظر من :/
این بچه با این سطح اعتماد به نفس آدم مهمی میشه واقعا
آره اعتماد به نفس، کم باشه مشکل هس، زیاد باشه فاجعه س :)) 

یکی از همکلاسیام توی کمد تمرین میکنه برای اینکه صداش مزاحم دیگران نباشه، ولی انصافا صداش خیلی قشنگه. آواز رو هم بلده. 

با اینکه من تو آپارتمان نیستم و صدا از زیرزمین خونه مون به سختی بیرون میره، بازم سعی میکنم از نت می و فا بالاتر نخونم، البته بیشتر از 90 درصد تمرینای آواز توی بخش بم و وسط هست و نیازی نیست آدم داد بزنه. 
اون ده بیست درصد رو هم میشه هفته ای یه بار رفت کوه و تمرین کرد. 
پاسخ:
اوهوم
چقدر نر با ماده ش متفاوت هست
چطور باهم تفاهم دارند؟ خخخخ یکی دماغ سرپایین یکی دماغ سربالا
پاسخ:
ببخشید دیگه :دی
از این سه راهی مربعا بگیر ، خوشگلتر هم هست حتی..😅
پاسخ:
در یکی از کامنتا توضیح دادم دلیل عدم علاقه از استفاده سه راهی و اینا :/
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۱:۵۳ شِـــ‌یدا ..
تو این عکسه، دماغ آقاهه رو قبلا تحت عنوان دماغِ «آقای اختاپوسی» شنیده بودم. 
+ این خانومه (به چشم خواهری البته ) واقعا تو دل بروئه
++ اگه چشام درست دیده باشه، چه مژگون بلندی هم داره
+++ آدرسی چیزی ازش نداری؟ چطور میشه باهاشون یه گپ کوتاه زد؟
پاسخ:
خانومه خودش شووَر داره -_-

ولی جدیا، چقدرررر مژه هاش بلنده :/ چجوری پلک می زنه اصن ://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">