Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

for now I am winter

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ق.ظ

من از آن دسته آدمها هستم که یک شروع جدید در موقعیت مناسب، می تواند حسابی حالم را خوب کند.

امیدوارم این موقعیت مناسب، "حالا" باشد.

خیلی امیدوارم...

۹۵/۰۵/۲۵ موافقین ۷ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۶)

ایشالا که «حالا» باشه و «حال» خوبی در انتظارت باشه ;)
لینکت هم اصلاح شد و دنبال هم شدی :)
پاسخ:
ممنون :)
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۶ فیلو سوفیا
شروع جدیدت رو تبریک میگم(گل) :)
پاسخ:
ممنونم ^_^
امیدوارم براتون شروع خوبُ پُرباری باشه.
پاسخ:
ممنونم :)
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۶ شِـــ‌یدا ..
این مراسمای عروسی هست که بعدش فوامیل(جمع مکسر فامیل) توی خیابونا راه میفتن دنبال ماشین عروس و خیابونا رو مستهلک میکننا
بعدم آخرش دوماد انقد اینور و اونور ویراژ میده تا آخر همه رو قال(غال؟) بذاره و فوامیل گم و گور بشن...

حس میکنم الان اینجا(بلاگ) ما نقش فوامیل رو داریم. که شما هی اینور و اونور میرین تا ما رو غال(قال؟) بذارین. بد میگم؟ :))
پاسخ:
وا :/ :))) وای شود آی دو دَت؟ :| وای بر من اگر دو دَت! سه دَت حتی

حالا یبار آدرس عوض کردما 
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۸ نیمه سیب سقراطی
جات خالی بود :)
پاسخ:
ممنون ^_^
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۱ مژگان مرادی
الان متوجه شدم آنای خیابان والنیلا هستی.
+ شاید اگه نمی رفتم اون وبلاگت هرگز متوجه نمی شدم. ببخشید که دیر شناختمت.
لینک شدید : )
پاسخ:
بیخیال :))

+ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">