Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

از آن شب بارانی

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ

 یکی دو سالم بود که تب شدیدی کردم. والدین و اطرافیان برای پایین آمدن و قطع شدن‌ش هرکاری کردند اما من کاملا درحالت مرگ بودم. بعد آنطور که افسانه ها  می گویند، به خاطر یک نذر یا هر دلیل دیگری زنده ماندم؛ اما تا الان که ربع قرن از عمرم میگذرد، عموما از نظر جسمی ضعیف بودم و هر چند وقت یکبار دچار شکستگی در نواحی مختلف یا مریضی های طولانی میشدم.

 

کاش همان موقع می گذاشتند بروم. تقدیر من این بود که بروم و وقتی به زور نگهم داشتند فقط عذابم را زیاد کردند. مثل فیلم اثر پروانه ای، که  تقدیر آن پسر واقعا اینطور نبود که وجود داشته باشد. فکرش را که میکنم، همچین تاثیر شگرف و مثبتی هم در زندگی کسی نداشتم و اگر وجود نمی داشتم هم به جایی برنمیخورد. 

فکرش را بکن، دوسالگی، درنهایت پاکی و آرامش، بدون اینکه کسی را آزرده باشی و دلی را شکسته باشی و کسی را نا امید کرده باشی، بی سروصدا کوله بارت را جمع کنی و بخواهی بروی... و بعد پاهایت را بگیرند و نگذارند. کاش این کار را در حق هیچ کسی یا چیزی نکنیم و با خودخواهی و تملک الکی پاهایش را نگیریم. رفتنی باید برود؛ حالا چه از زندگی، چه از خانواده، از دوستی، از کره ی زمین و هرجای دیگری. ما مالک هیچ کسی و هیچ چیزی نیستیم...

 


 
 
۹۶/۱۱/۲۳ موافقین ۸ مخالفین ۱
Faella

نظرات  (۱)

من هم همین شرایط رو تجربه کردم. در سن یک سالگی به گواه تاریخ نویسان تا نزدیکی غرق شدن در آب رودخانه‌ای پیش رفتم. پیش رفتم و گویا آخرین لحظه جناب پدر با گرفتن شصت(شست؟) پای اینجانب وی را از مرگ نجات داده. شاید برای اینه که همیشه فکر می‌کنم روزی تیری به شصت(شست) پام خواهد خورد و می‌میرم! 
خارج از شوخی همین فکری که گفتی رو بارها کردم. اینکه کاش همونجا همون لحظه پدر دستش به پای بنده نرسیده بود. شاید اتفاقی نمی‌افتاد. فقط من دومین فرزند خانواده می‌شدم که قبل از دو سالگی از دنیا می‌رفت. پاک و طاهر.
پاسخ:
به پست بعدی هم فکر کنید :د

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">